Hermes Alexandria Club - Carevo, Bulharsko
Recenze hotel Hermes Alexandria Club
Bulharsko | Carevo
Průměrné hodnocení hotelu:
79%
110 zájezdů od 12 490 Kč do 30 790 Kč
Navštívil(a) jsem
navštívil 1 cestovatel
Chystám se
Buďte první!

Recenze klientů hotelu Hermes Alexandria Club

Zdroj
Počet recenzí
Nejnovější recenze
Celkové hodnocení
19 recenzí hotelu
neděle 02.09.2018
59%
373 recenzí hotelu
 
80%
373 recenzí hotelu
 
80%
13 recenzí hotelu
čtvrtek 16.08.2018
60%

Vývoj hodnocení Hermes Alexandria Club

Souhrn hodnocení hotelu Hermes Alexandria Club

Celkové hodnocení: 59% (19 recenzí)
8 klientů hotel doporučuje
11 klientů hotel nedoporučuje
Vhodný pro:
rodiny s dětmi (říká 10 klientů)
páry (říká 6 klientů)
přátele (říká 7 klientů)
jednotlivce (říká 5 klientů)
seniory (říká 7 klientů)
vyznavače klidu (říká 4 klienti)
milovníky nočního života (říká 1 klient)
pracovní cesty (říká 4 klienti)

Hodnocení:

Poměr spokojenost / cena:
62%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
69%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
64%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
66%
Jídlo a stravování:
74%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
48%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
66%

Recenze Hermes Alexandria Club

host
Petr K.
Celkové hodnocení: 10% 10010
nedoporučuje hotel
DEJTE SI POZOR, NIKOMU NEDOPORUČUJI!

Ubytování

Pokoje byly oukej. Ale od hotelu jsme měli slíbenu maximální snahu při tom, abychom jako velká skupina byli u sebe. Hotelová recepce nehnula ani prstem, to byla ta "maximální snaha". To bylo úplně počáteční rozčarování...

Strava a stravování

V Hotelu Hermes jde o velkovýkrmnu 3. cenové skupiny – představte si ty nejlevnější možné potraviny, které nakoupíte a něco z nich (ne příliš chutně) uklohníte – ano, je toho hodně a člověk se i tak může nacpat – ale opět: neodpovídá to slibované kvalitě ani zaplacené částce. Odpadky k snídani: Bylo příjemné snídat na terase, až na to, že první tři dny – vždy mezi 8. a 9. hodinou ráno – přímo pod terasou vyváželi popelnice s odpadky, takže se smrad vždycky vyvalil na terasu a tvořil „příjemnou“ atmosféru pro všechny snídající; po rozhovoru s manažerkou toto ustalo.

Vybavení, služby a personál hotelu

VELMI PROBLEMATICKÝ PERSONÁL Recepce Recepční Stefan je jeden ze zásadních problémů hotelu: nenaslouchá hostům, o to větší je však mistr v tom, jak je odbýt – to je naprosto nepřijatelné chování a zažívali jsme ho do čtvrtka, než z recepce zmizel. Neumí se chovat k zákazníkům, chová se jako „big boss“ a jeho manýry působí až mafiánsky. Je to člověk arogantní. Když jsme si stěžovali na trapnou úroveň animačních programů, podrážděně reagoval: „A to chcete, abychom Vám hráli Chopina?“ – Když jsme se ptali, jestli by neporadil, kde můžeme jako velká skupina najít klidné místo na setkání, reagoval ironicky: „Řekněte mi, co potřebujete, a já to tady pro Vás nechám postavit…“ A když jsme se ptali, zda-li můžeme na hřiště a večer si tam posedět, řekl, ať mu neděláme z hotelu camping… ? Je toto ukázka skvělého servisu? Vědí vůbec lidé, kteří tam pracují, že slovo servis znamená obsluha a služba. Myslím, že by jim to měl někdo vysvětlit. Animátorský tým Někteří jeho členové agresivní, hulvátští (shazování hostů do bazénů = „legrace“, hlučnost jejich programů; večerní trapné, hrubé scénky se sexuálním podtextem, předstírání zpěvu a tance…); po jednání s manažerkou hotelu se chování členů animačního týmu zlepšilo, to je třeba ocenit: začali zdravit a chovali se uměřeněji… začali komunikovat s dětmi i s námi, a přestali šťouchat proti jejich vůli lidi do vody a strašlivě křičet, změnili i repertoár hudby, který byl přijatelnější. Barmani Člověk měl často pocit, že je obtěžuje („Hotel Hermes… skvělý servis“); až na výjimky neochota: například dát kávu do skla, vodu do většího plastového kelímku a bylo nám řečeno, že jsou sledováni kamerami a mají to šéfem zakázáno, dát do kávy mléko byl také problém, když jste chtěl kávu s mlékem, přistál k vám celý neotevřený karton mléka, doplnit chybějící černý čaj byl problém, dávat do drinků citron a led (to bylo jako v ruletě), vydat kávu kolem půlnoci (vypnutý automat, který odmítli zapnout), vydat více drinků pro skupinu – není tam žádný dodržovaný standard služeb Co je naprosto nepřijatelné: Několikrát se stalo, že barmani schválně nalévali nezletilým dětem (modré pásky) alkohol do drinků. A pak následovalo předstírání barmanů, že to nebyli oni. Dokonce nalévali dětem vodku do pití před jejich očima a nerespektovali ani to, že jim děti vysvětlovaly, že alkohol nechtějí. Normálně se jim smáli. Po stížnosti na vedení hotelu to ustalo, pak se to opět stalo, což jsem řešil s Antoanetou písemně a dotyčný číšník se osobně přišel omluvit. – Ale tohle se přece vůbec nemá dít; my tam přece nejsme a nemáme být nějací „policajti“, kteří si málem musejí vše nahrávat na kamery, aby bylo vše průkazné… My se potřebujeme na personál – placený nota bene také z našich peněz – spolehnout. To tady vůbec nebylo možné. A ten pocit většinou byl, že se musíte doprošovat a ti dvacetiletí kluci si dají na čas, než si Vás ve vší své bohorovnosti vůbec všimnou. Obsluha při jídlech Vždy dlouho trvalo, než přišli a sklízeli talíře, takže ty se vesele kupily na stolech a přispívaly k pocitu skvělého komfortu námi vybraného hotelu A jeden ne nepodstatný detail: číšník, který slouží 3 hodiny obědy nebo večeře v jedné košili, je na konci téhle doby skutečná přehlídka fleků a cákanců od všeho jídla, které ten den bylo – potrhané košile také nebyly výjimkou; a všechno bylo halabala oblečené… kdyby šlo o dvouhvězdičkový hotel za 200 Euro na osobu a týden, možná to pochopím, ve „čtyřhvězdičkovém“ hotelu s průměrnou cenou 400 Euro na osobu je to nepřijatelné! Obsluha pizza na pláži Bez rukavic, neochota vydat méně či více než 2 kousky pizzy, přestože některé děti chtěly pouze jeden kousek, nepodařilo se jim dostat jeden kousek, naopak ti, kteří chtěli více kousků, už nedostali. Arogance v komunikaci se všemi zákazníky, ať dětmi nebo dospělými. Úklid K úklidu se vztahuje jedna z fotek, kterou přikládám – je pořízená v sobotu navečer před naším odjezdem, většinu kelímků jsem důvěrně znal už od pondělka, kdy je tam někdo pohodil a nikdo neuklidil; protože jsme měli kvůli dětem službu u bazénu, byli jsme svědky toho, že paní uklízečka přišla jednou za čtyři dny, nadávala, vysypala koš a ostatní nepořádek tam nechala. Dále: jedna naše mladá dáma zažila situaci, kdy ji uklízečka nepustila na pokoj, když potřebovala na WC, přibouchla jí dveře před nosem a řekla jí, ať čeká… další uklízečky chodily kouřit (!) na balkony dětských pokojů, a když tam vešly děti, gestikulovaly na ně, ať to nikomu neříkají.

Celkový dojem

Hotel HERMES je pojmenován po řeckém vykutáleném bohovi, jehož charakteristika na hotel neuvěřitelně sedí: (Hermés) „Je ochráncem cest a poutníků, ale i zlodějíčků, bohem obchodu, lsti a podvodu a v neposlední řadě poslem bohů. Nikdo jej nemůže předčit v chytrosti, bystrosti a dokonce ani v krádeži.“ Takže asi tak.

Termín dovolené s přáteli: srpen 2018
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
20%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
20%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
10%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
10%
Jídlo a stravování:
10%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
10%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
10%
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (2x)
host
Lucka
Celkové hodnocení: 50% 10050
nedoporučuje hotel

První dojem po příjezdu do hotelu Hermes byl dobrý, přijeli jsme v noci, čekal nás česky hovořící delegát,na pokoji nachystaná pozdní večeře, vybavení i čistota, vše bylo v pořádku. Obrovské zklamání bylo, když jsme přišli k moři, pláž malá, tím pádem dost lidí, neupravená a lemovaná velkými šutry kolem pláže, takže když jste chtěli být na lehátkách u baru a chtěli se okoupat, museli jsme dojít kolem těch šutrů až k pláži, kde byl přístup do moře, tak jsme tam ani moc nechodili, proto byli lehátka pořád prázdné :) Jinak by to byla moc fajn dovolená. Příště bychom nejeli.

Termín dovolené s přáteli: červenec 2018
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
50%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
70%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
70%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
70%
Jídlo a stravování:
90%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
50%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
70%
Vhodný pro:
  • rodiny s dětmi
  • přátele
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (1x)
host
Karel fotograf
Celkové hodnocení: 50% 10050
nedoporučuje hotel
Nedoporučuji.

Nedoporučuji. Celková doba po příjezdu a před odletem, kdy jsem nemohl do pokojwe byla 9 hodin. Pokoj byl ve 4.podlaží a 5 ze 7 dnů nejezdil výtah. Denně ráno na pláži "rvačka" o lehátka.Dodnes Alexandria píše o zájezdu do Istanbulu, který ale po objednání se již dávno nepořádá. Voda na opláchnutí písku hanicí neteče, sprcha vůbec není. Neustálé konejšení delegátem - "Nenechte si zkazit dovolenou". Již nikdy.

Termín dovolené s partnerem: červenec 2018
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
50%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
80%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
100%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
40%
Jídlo a stravování:
80%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
50%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
70%
Vhodný pro:
  • rodiny s dětmi
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (0x)
nováček
Anonym
Celkové hodnocení: 80% 10080
doporučuje hotel
Hotel-plus,pláž -mínus

Doporučuji těm,kteří se chtějí projet speciálním autobuskem na jinou pláž.Ta u hotelu nestojí za nic.Hotel ale doporučuji všem.Co takhle mít svou dopravu na ty druhé pláže s odjezdem od hotelu?

Termín dovolené s dětmi: srpen 2016
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
90%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
100%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
100%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
100%
Jídlo a stravování:
100%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
70%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
100%
Vhodný pro:
  • seniory
Užitečná recenze? ano (1x) / ne (0x)
host
Ilona
Celkové hodnocení: 50% 10050
nedoporučuje hotel
Zklamání

Do Bulharska jsme jeli s velkým očekáváním, ale pobyt nás zklamal. CK avizuje ultra all inclusive, ale ve srovnání s pobyty v Řecku a Turecku šlo spíše o trochu slabší all inclusive, i když jídlo bylo docala chutné, výběr dost omezený a hlavně během týdne asi 4 varianty / i v rámci italského

a bulharského večera/. Chutné byly zákusky. Cooking show trapné - smažení chleba ve vajíčku, cuket, snad jedině flambované ovoce stálo za to. Prostředí hotelu docela ucházející, bazény skvělé / ale jezdíme hlavně kvůli moři :)/, ale úklid nic moc, koupelna zašlá, vlasy na podlaze v rozích celou dobu pobytu beze změny. Pláž oproti avizu docela malá, resp její velká část s obrovskými kameny "vlnolamy",po vlnách plná chaluh, kterými udělali asi 2 desetimetrové vstupy do moře. Slunečníky za poplatek 12 leva za set. Bezvadný byl bar na pláži a pizza, stejně tak i lobby bar.

Zájezd jsem kupovala jako last minute, proto mě velmi překvapilo, když mi stejnou cenu avizovala i rekreantka se zájezdem koupeným v březnu. Navíc mi byla sdělena cena 4 leva za set slunečníků.

Delegát sice prakt. trvale přítomen, ale toť vše, výlety nenabízel, auto sice zajistil, ale za dvojnásobnou cenu, než původně avizoval / i tak to ale nebylo nijak drahé/. Animační tým se sice snažil, byli velmi přátelští, ale program bez nápadů - trochu rekreace ROH.

Celkově : Ani Bulharsko ani CK Alexandria už nikdy více.

Termín dovolené s partnerem: srpen 2016
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
40%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
70%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
50%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
70%
Jídlo a stravování:
60%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
60%
Vhodný pro:
  • rodiny s dětmi
  • seniory
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (1x)
host
bedruška
Celkové hodnocení: 90% 10090
doporučuje hotel

Hotel dobrý,animátoři výborní.Horší přístup do moře.Vadilo nám že na pláži se v baru od 18.00 platilo,

Termín s dětmi: červenec 2015
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
70%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
80%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
70%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
70%
Jídlo a stravování:
90%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
70%
Vhodný pro:
  • rodiny s dětmi
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (0x)
host
Pavel V.
Celkové hodnocení: 30% 10030
nedoporučuje hotel
Vyhozené peníze
Termín dovolené s dětmi: červenec 2015
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
30%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
50%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
20%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
50%
Jídlo a stravování:
50%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
10%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
50%
Užitečná recenze? ano (1x) / ne (2x)
host
Janča
Celkové hodnocení: 100% 100100
doporučuje hotel
Úžasná dovolená

V neděli jsme se vrátili. Musím říci, že to byla úžasná dovolená, luxus! Pláž je sice malinká a pokud je nějaká bouřka na moři přinese moře zelené trávy. Zato nikdo nemůže ani se to neovlivní...

Vůbec to však nevadí,za 1 LV vás doveze autobus bez oken na dvě krásné pláže, které jsou nedaleko. Hotel je nádherný a jídlo vynikající! Všeho nadbytek!!! Obsluha příjemná, usměvavá a skvělí animátoři, kteří se věnují naplno dětem i dospělým. Naše mládež poprvé nechtěla domů z dovolené:-)Každý si najde to své... Relax,sport,tanec,výlety,nákupy, barové dýchánky...Jedním slovem: opravdu nádherná dovolená! Rádi bychom se ještě v budoucnu vrátili.

Termín dovolené s dětmi: červenec 2015
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
100%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
90%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
100%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
100%
Jídlo a stravování:
100%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
90%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
90%
Vhodný pro:
  • rodiny s dětmi
  • páry
  • přátele
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (0x)
host
petr
Celkové hodnocení: 20% 10020
nedoporučuje hotel
carevo

plaž katastrofa koupani na vlastní nebezpečí same kameni proste špatne-

Termín dovolené s dětmi: září 2014
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
50%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
30%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
10%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
40%
Jídlo a stravování:
30%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
20%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
30%
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (0x)
host
Jaroslav
Celkové hodnocení: 20% 10020
nedoporučuje hotel
CK Alexandria-již nikdy!!!

S CK Alexandria nikdy více-nezodpovědná,lže.Prý několikset metrů dlouhá pláž,postupně se svažující do moře-LEŽ-opuštěný kamenolom,ve vodě velký kámen vedle druhého-budete-li mít štěstí,nezraníte se. Objednaný výhled vyšší patro-výhled jen do "pralesa" a na vraky náklaďáků.Schválnosti recepční i delegáta při reklamaci,reklamace neuznána ani doma. Vyhýbejte se této CK,neváží si zákazníků,pohrdá!!!

Termín dovolené s partnerem: září 2014
Hodnocení:
Poměr spokojenost / cena:
20%
Pokoj (vybavení, velikost, umístění):
60%
Úklid (pokoje, prostory hotelu):
80%
Služby hotelu (komunikace, řešení stížností...):
10%
Jídlo a stravování:
70%
Lokalita (umístění hotelu, okolí):
40%
Vybavení hotelu (posilovna, SPA atd.):
30%
Užitečná recenze? ano (0x) / ne (0x)

Recenze na další hotely

Prohlédněte si podobně hodnocené hotely v destinaci Carevo a okolí.

Další recenze

Zájezdy do hotelu Hermes nabízí

Hermes Club Hotel & Apartments
od 13 556 Kč
Hermes Alexandria Club
od 12 490 Kč
Hotel Hermes Alexandria Club
od 12 490 Kč

Chystáte se na dovolenou, nemůžete se dočkat a počítáte každou minutu?

Vytvořte si zdarma krásný odpočet, uvidíte zbývající dny, hodiny, minuty, sekundy...

Vyberte si dovolenou v oblastech:

Nebo zájezdy se slevou na:

Další hotely naleznete na:

Pročtěte si také zkušenosti ostatních cestovatelů: