Jste tu noví nebo delší dobu? Představte se
Vloženo: 26. března 2019
Poslední příspěvek: 27. ledna 2022
Administrátor /
Mikey
Administrátor /
před 6 lety
Mikey
Vítáme Vás na Cestolinu, sdělte nám pár slov o sobě
Odkud jste, kde jste byli, kam se chystáte, co byste rádi probrali? Ať se lépe poznáme
Odkud jste, kde jste byli, kam se chystáte, co byste rádi probrali? Ať se lépe poznáme
čerstvý příchozí /
Miras64
čerstvý příchozí /
před 5 lety
Miras64
před 5 lety
@Mikey ~ Zdravím. Jmenuji se Miroslav Švihovsky, bydlím v Roudnici nad Labem a miluji Rudé moře a potápění. Začal jsem poznávat moře jak hodně lidí Chorvatskem pak Řecko /Korfu/a teď pár let po sobě Marsa Alam /Egypt/za 14 dní nás čeká Turecko/egejska riviéra /tak jsem natěšený na poznávání dalších míst. Hodně mě láká Sardinie a Zanzibar, tak snad to někdy vyjde.
nová členka /
Žabkamodřanská
nová členka /
před 5 lety
Žabkamodřanská
před 5 lety
@Mikey ~ Ahoj všem,
jsem mzdová účetní z Prahy a miluji cestování, bohužel jsem díky své práci limitovaná ve výběru termínů kdy si mohu dosyta užít dovolené, a proto jsem se přidal do této cestovatelské komunity. Hledám něco na léto pro sebe a dceru. Chtěly bychom se o prázdninách poválet u moře a na podzim vyrazit do Říma. To jsou zatím vytyčené cíle. Ráda se věnuji i zimním dovoleným na horách (lyže, snowboard) zejména v Itálii.
Jak jinak cestovat než za co nejméně peněz.
jsem mzdová účetní z Prahy a miluji cestování, bohužel jsem díky své práci limitovaná ve výběru termínů kdy si mohu dosyta užít dovolené, a proto jsem se přidal do této cestovatelské komunity. Hledám něco na léto pro sebe a dceru. Chtěly bychom se o prázdninách poválet u moře a na podzim vyrazit do Říma. To jsou zatím vytyčené cíle. Ráda se věnuji i zimním dovoleným na horách (lyže, snowboard) zejména v Itálii.
Jak jinak cestovat než za co nejméně peněz.
nový člen /
Wasaku
nový člen /
před 5 lety
Wasaku
před 5 lety