Side od 6 720 Kč

Vloženo: 21. března 2018
Poslední příspěvek: 9. března 2020
anonym anonym / před 6 lety
Dobrý den chceme letos na dovolenou do Turecka Side s cestovní kanceláří Afrodita máte prosím někdo zkušenosti s touto CK. Děkuji Honza

Odpovědi 17 odpovědí

před 6 lety
S CK Afrodita jsme byli v roce 2016 v Hurghadě. Byli jsme naštvaní kvůli letu tam, který nám sebral celý jeden den. Prý to dělají často a peníze nám samozřejmě nikdo nevrátil a komunikace s nimi byla hrozná. Zpátky už jsme letěli tak nějak rozumně. Jinak neměli co zkazit, protože delegátku jsme nepotřebovali, hotel jsme vybrali dobrý. Znova už jsme s nima neletěli a ani Vám to Honzo asi radši nedoporučuju.
před 6 lety
byla jsem s nimi v recku a bez problemu
před 6 lety
Děkuji za odpověď .No o tom zkrácení dovolené jsem slyšel ale je o 6000 levnější než ostatní CK tak to je otázka jestli se to vyplatí
Děkuji a delágáti dobrý?
před 6 lety
delegatku jsme moc nevidali. vrchol milosti to nebyl, uz jsme meli i lepsi, ale neprijemna take nebyla. je pravda ze to je levneji o dost, takze kdyz pocitate s nevyhodami dopredu tak vas to nesklame. ale jak rikam mi zrovna meli stesti a vse bez problemu
Dobrý den, pane Fň
v roce 2016 jsme Egypt vůbec nenabízeli. Je možné, že jste si nás spletl s jinou cestovní kanceláří.
S pozdravem
Gabriela
www.ckafrodita.cz
Dobrý den!
Dneska jsme se vrátili z krásné dovolené v turecku s CK Afrodita. Dovolená se nám moc líbila, vše bylo OK.
Jediné co cestovní kanceláři mmusím vytknout, je kratší dovolená. Dovolenou jsme si kupovali na osm dní od 25.5.- 1.6.2018.
25.5. jsme odlet měli naplánovaný na 9,50, v 7,50 jsme museli být na letišti, jelikož nejsme z Prahy ale z Děčína tak jsme vstávali v pět hodin aby jsme to stihli. Půl hodiny před odletem nám bylo sděleno že letadlo bude mít zpoždění dvě hodiny. Odlétali jsme z Prahy v půl jedné, v Turecké Antálii jsme byli kolem čtvrté hodiny, kde na nás čekala od nich velice příjemná delegátka která se o nás po celou dobu pobytu starala. Nasedli jsme do autobusu, a skoro hodinu jsme tam čekali dál, jelikož se jedné paní stratil kufr, tak to museli vyřešit ( kufr dorazil za dva dny). Takže na hotel jsme se dostali v osm hodin, byli jsme z cesty tak unavený že jsme šli na večeři, vybalili, trochu prošli po areálu a šli spát. Domů 1.6. jsme odlétali z letiště Antálie v sedm hodin, takže z hotelu jsme odjížděli ve tři hodiny. Takže na pobyt u moře jsme měli jen šest dní a ne osm.
Ještě co nás zarazilo, měli jsme objednaný výlet do Side ráno v půl devátý, den předtím jsme se dozvěděli od účastníku zájezdu že výlet je přesunut na půl druhou, nikde to vůbec nebylo napsáný. Paní delegátka to prý řekla dvoum slečnám at to vyřídí ostatním. Tak to nás trochu překvapilo. Ale jinak výlet v Side se nám moc líbil. Byli jsme ještě na výletě v delfináriu, také skvělé. Jediné co nákm chybělo byl slíbený oběd.
Ale jinak jsme byli moc spokojený.
před 6 lety
Dobrý den, moc tomu nerozumím, protože jsme Egypt v roce 2016 nenabízeli.
S pozdravem
Gabriela Rimon
před 6 lety
moc děkuju za odpověď uvidíme jak dopadneme my odlet máme planovaný stejně zatím
před 6 lety
Říká se , že stěstí přeje připraveným…
Ale já tentokrát , když mi zavolala moje kamarádka, abych jela
S CKlenka na Severní Kypr, připravená vůbec nebyla.
Čas rozhodnout se byl do rána dalšího dne.
Vzhledem k tomu, že mi během večera od ní dorazily ještě 2 SMS s výzvou, že bychom vážně jet měly,…rozhodování bylo poměrně rychlé a samozřejmě kladné.
Rychle jsem si přeorganizovala pracovní termíny a začala se těšit.
Na Kypru jsem nikdy nebyla a staré kosti si zaslouží , aby se prohřály a tělo aby se prosolilo.
Bonusem celé akce bylo, že se k nám přidala i naše kamarádka.
Takže trio bab cestujících za mořem a sluncem se vydalo vstříc dovolenkovému očekávání.
A to se naplnilo nebývalou měrou.
Bydlení v útulných apartmánových domečcích na pláži s výhledem na moře ..tak to se mi ještě nikde nepoštěstilo. Ranní plavání v moři,večerní plavání v bazénu, cvičení s instruktorkou Radkou, výborná kuchyně s e širokou nabídkou zeleniny a ryb- přesně podle mého gusta. Milý personál, který ctil ono okřídlené a v Čechách dost často nenaplněné „ náš zákazník, náš pán“. A celková pohoda a pocit že snad nejsme ani ve středomořském letovisku, ale někde na chalupě u babičky- málo lidí, klid,…mě hned druhý den utvrdily v tom, že tohle místo bych chtěla určitě ještě někdy navštívit.A že týden pobytu zde pro mě bude opravdu málo…
Celý pobyt zaštiťovala starostlivá péče delegátky .
Využily jsme i nabídku výletů a ten náš krásný kyperský týden utekl jako voda.
Nakonec ale konstatuji, že jsem vlastně připravena byla..připravena užít si zdejší pobyt plnými doušky, vychutnat pohodu a přívětivost tohoto místa …
Na tuhle neplánovanou dovolenou pěji ódy a několik mých známých už je nachystáno zabookovat si místa na Long beach na příští rok. A já se k nim rozhodně taky přidám.
Severní Kypr budiž pochválen !
před 6 lety
Vloni jsem byla v Turecku s tou to ck.Delegátka super.Jen jsme měli zpoždění letu 3hod z Turecka do Prahy.Známý měl vloni také zpoždění 2 hod. už z Prahy a ještě mu cestou zpět rozbili kufr a v Praze řekli, že oni s tím nechtějí nic mít, že si to má vyřešit sám s Turky.(Corendon)To mi nepřijde zrovna normální, když má zaplacené pojištění.I když nabízejí opravdu levné pojištění, ale na co?My jsme za zpoždění letu dostali občerstvení, ale na jinou kompenzaci nemáte nárok, protože to není stát evropské unie a turecká letecká společnost.Protože jsem už vícekrát slyšela, že zpoždění letu je u nich časté, tak nevím, zda bych s nimi ještě letěla.Dospělý člověk zvládne ledacos, ale pro děti je to dlouhé.
před 6 lety
Děkuji za názory dovolená proběhla v pořádku žádný problém doporučuji
Vubec nedoporucuji.
Nejhorsi cestovni kancelar, s jakou jsem nekam jela.
anonym anonym / před 5 lety
před 5 lety
Hodně stručně napsané. Mohla by jste doplnit o nějaké poznatky?
GabiD
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 5 lety
před 5 lety
@anonym ~ dobry den. Muzete napsat, ktery hotel jste navstivila? Take se nyni s kamaradkou rozhodujeme
Klidne do mailu gabidusek@gmail.com Moc dekuji
Meika
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 5 lety
před 5 lety
Doporučuji se CK Afrodita vyhnout co největším obloukem! Z jejich strany jsme zažily prokazatelné podvodné jednání. Naše zkušenost - koupily jsme si zájezd do skvěle hodnoceného hotelu v Turecku (last minute necelý týden před odjezdem). Pokoj s výhledem na moře byl potvrzen a zaplacen. Po příjezdu nám oznámili, že rezervace v původním hotelu nikdy nebyla potvrzena a dávají nás do jiného hotelu v úplně jiné části Turecka. Hotel byl starý, špinavý, pokoje s plísní, bez na moře a hotel se nacházel na úplné samotě mezi golfovými hřišti. Do hotelu nás umístili nejméně den před naší cestou (dle data na dokumentaci hotelu) a přesto nám upřeli zákonnou možnost akceptovat či odmítnout. V této situaci jsme nebyli jsme jediní - takže pozor, pravděpodobně je to jejich běžná praxe.
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
před 4 lety
Špatná a nespolehlivá ck. Pozor!!!

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů