Koronavirus - doplatit zájezd do Bulharska?
            Vloženo: 4. května 2020
            
          
          Poslední příspěvek: 24. května 2020
         
            
            miloslava55
            
              
                             čerstvý příchozí / 
                před 5 lety
            čerstvý příchozí / 
                před 5 lety
              
              
            
          
        
          miloslava55
          
        Dobrý den. Máme problém. Máme zaplacený zájezd do Bulharska v termínu 2.6. do 9.6 2020. Nevíme vůbec,co dělat. Po mém dotazu, jestli by nám změnili termín na červenec,bylo nám sděleno, že bychom si museli doplatit cca 6000kč.  Moc jsme se na dovolenou těšili. Manželovi je již přes sedmdesát let a já se starám o svou maminku,která je na vozíku. Potřebujeme trochu přijít na jiné myšlenky a tak se nám to vše zhroutilo....
            
           
                      
                      Jitka_V
                      
                        
                                           stálá členka / 
                          před 5 lety
                stálá členka / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                   
                      
                      miloslava55
                      
                        
                                           čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                   
                      
                      Sally
                      
                        
                                           legenda / 
                          před 5 lety
                legenda / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      Sally
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    My máme přímo přes ČEDOK, zaplaceno a doplaceno už v lednu do Slovinska. Kontaktoval jsem prvně "mou" operátorku se kterou jsme dovolenou sjednávali a nic. V pondělí 4. přes kontaktní formulář  a nic, měli by tedy snad do 2 dnů (končí dnes) odpovědět. Máme jet 15. června, ale zatím se nic neděje. Problém je v tom, že nemůžeme brát cokoli, protože máme vlastní dopravu a jedeme s dvouma jorkšírkama.
Tak uvidíme.
                    
                  Tak uvidíme.
 
                      
                      Lenči
                      
                        
                                           legenda / 
                          před 5 lety
                legenda / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      Lenči
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    My měli dovolenou objednanou přes Invii od CK Aeolus. V našem případě hrál kromě koronaviru roli i krach této cestovky. Jak řešit vrácení peněz bylo náročné. Ti klienti, kteří měli objednané zájezdy měli možnost zájezd stornovat nebo vzít voucher. Opravdu si cením CK Aeolus, která pravdivě podala přes FB informace a těch jsem využila. Prvně jsem zkoušela získat informace a peníze zpět přes insolvenčního správce, nakonec jsem od toho upustila. Už jsem neřešila nabídku od Invie na voucher (která mi nepodala pravdivé informace) a díky zprávy od CK Aeolus podala oznámení o škodné události u pojišťovny, u které byla CK Aeolus pojištěna proti úpadku. Oznámení o škodné události jsem podala přes webovou stránku slovenské Allianz pojišťovny. Ještě mi napsali o doplnění dokladů o zaplacení a bylo to. Rychle, ochotně a bezproblémově. Invie mi totiž řekla, že pokud budu přes Allianz požadovat peníze zpět, musím doplatit do 100%, což pravda nebyla. Chtěli, ať využiji voucher. Invia akorát vyplatí na základě mé žádosti cestovní pojištění u AXY. No další dobrá zkušenost.
Přesně za měsíc už bychom byli v Parze. Těšili jsme se moc, ale musíme vydržet. Pokud se bude vše dobře vyvíjet, tak snad v září. Uvidíme.
                    
                  Přesně za měsíc už bychom byli v Parze. Těšili jsme se moc, ale musíme vydržet. Pokud se bude vše dobře vyvíjet, tak snad v září. Uvidíme.
 
                      
                      Gitka
                      
                        
                                           nová členka / 
                          před 5 lety
                nová členka / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      Gitka
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    @miloslava55 ~ dobrý večer, taky jsem měla letět 12.6.2020 do Bulharska, ale nebude to možné. Cestovka mi již vystavila poukaz na celou částku, tento poukaz je platný do 31.10.2021. Pokud je Vám víc než 65 let, manželovi je 70, tak Vám cestovka peníze zadržovat nesmí, musí Vám je vrátit v plné výši. Je to uzákoněno.
                    
                   
                      
                      OP
                      
                        
                                           čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      OP
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    @Arne1 ~ Čedok (Bulharsko)… trochu zklamání nad jednáním této cestovky. Mám zaplacenou zálohu 24 000 Kč. Chtěl jsem stornovat 70 dní před odjezdem (21.7. 2020) a naúčtovali mě storno poplatky ve výši 26 000 Kč. V odpovědi jsem požádal o vystavení alespoň nějakého poukazu (voucher) v hodnotě zálohy, jak doporučuje Ministerstvo pro místní rozvoj, zatím se neozvali. Běží mi čas pro zaplacení doplatku cca 1600 Kč, nebo budu muset zaplatit celou částku … . Jak říkám jsem docela zklamán jednáním od tak zavedené CK
                    
                   
                      
                      Gitka
                      
                        
                                           nová členka / 
                          před 5 lety
                nová členka / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      Gitka
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    @Mia07 ~ já bych nic nerušila. Hranice jsou přece pořád uzavřené. Cestovka tím pádem bude muset dodržet podmínky stejně jako ostatní, tak jak vláda nařídila. Pokud sama stornujete zájezd 90 dní před odletem může CK postupovat dle smluvních podmínek a Čedok je měl odjakživa z pr....
                    
                   
                      
                      Lucas_kladno
                      
                        
                                           čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      Lucas_kladno
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    @Lenči ~ .a už jste obdrželi peníze zpět ??? Mám to podobné, zatím od Allianz nic nedorazilo. A na stránkách píší že je škodná událost v likvidaci.
Díky
                    
                  Díky
 
                      
                      Andrej
                      
                        
                                           čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                čerstvý příchozí / 
                          před 5 lety
                        
                      
                    
                    
                  
                    
                      Andrej
                      
                
                        
                          před 5 lety
                        
                        
                      
                    
                    @Lucas_kladno ~ 
Ja myslim,ze to trva. Pokud CK zkrachuje, do cca trictvrte roku se maji prihlasit vsichni cestujici a pak se teprve zacne vyplacet. Takto to tedy byvalo u jinych CK,ktere padly.
                    
                  Ja myslim,ze to trva. Pokud CK zkrachuje, do cca trictvrte roku se maji prihlasit vsichni cestujici a pak se teprve zacne vyplacet. Takto to tedy byvalo u jinych CK,ktere padly.
 
                   
                       
                      
Vložit odpověď