Jak se chová ČEDOK ke svým zákazníkům

Vloženo: 13. února 2024
Poslední příspěvek: 1. března 2024
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 měsíci
anonym
21.9.2023 jsme v cestovní kanceláři (dále jen CK) ČEDOK, pobočka Ostrava-Avion dostali nabídku na pobytový zájezd, dle našich požadavků. S podmínkami a podrobnostmi jsme souhlasili a proto došlo k objednání zájezdu. Již při objednávání nám bylo pracovníkem CK ČEDOK sděleno, že samotný zájezd bude realizován jejich subdodavatelskou CK ITAKA, ale vše budeme vyřizovat, sjednávat a platit v ČEDOKu. Proti tomu jsme neměli připomínek.
Zájezd byl nabídnut a objednán s odletem z Katowic večer 28.3.2024 při dodržení našeho požadavku na standardní váhy zavazadel 2 x 8kg+23kg na cestu tam i zpět. Návrat byl sjednán opět do Katowic 12.4.2024 se stejným váhovým limitem - vše bylo v pobočce ujednáno sepsáno a zaplacením zálohy z naší strany a to kartou a převedením prostředků z našeho účtu na účet ČEDOKu byl dle našeho mínění smluvní vztah uzavřen.
V současnosti (13.2.2024) již nastala několikerá změna ze strany CK a stav je následující:
odlet z Katowic 28.3.2024 zůstal zachován dle našich požadavků, ale váhový limit nám byl změněn na systém 2 x 5kg+20kg. Návrat byl změněn na 11.4.2024 s váhovými limity opět 2 x 5kg+20kg. S tímto, od doby kdy nám byla tato změna oznámena, nesouhlasíme, kdy hlavní důvod spočívá ve váhovém limitu. Pobytový zájezd jsme vybírali s tím, že se budeme potápět a natáčet a díky váze vybavení potřebného pro tuto činnost nejsme schopni stáhnout váhy zavazadel na systém 2 x 5kg+20kg. Zkrácení pobytu o den je nemilé, ale dá se s tím žít.
Navrhli jsme způsob řešení problému, ale z CK nám přišla odpověď, že jediná možnost, která je je ta, že si doplatíme rozdíl váhových limitů. Pokud by ale tato skutečnost byla známá již při objednávání, nikdy by k objednávce nedošlo, protože zájezd se tím pádem prodražuje nad limit, který jsme ochotni a schopni akceptovat.
Domníváme se, že došlo ze strany CK k porušení smluvních dohod a tím pádem chceme spolupráci ukončit, zájezd zrušit a to v souladu s Všeobecnými podmínkami CK ČEDOK - bez stornopoplatků. Ta nám ovšem písemně několikrát sdělila, že zájezd pouze zprostředkovala a ať se obrátíme na CK ITAKA - s tím taktéž nemůžeme souhlasit.
Celá kauza byla předána k mimosoudnímu vypořádání prostřednictvím ČOI, která vše předala polské partnerské organizaci. ITAKA nás stále kontaktuje s požadavky, které máme vyřídit v ČEDOKu. Domníváme se, že se ČEDOK záměrně a účelově označil za zprostředkovatele zájezdu a tím se vymanil z kategorie Cestovní kancelář a dostal se do kategorie Cestovní agentura, čímž nemusí spoustu podmínek dodržovat
Požadované řešení
Řešení jsme navrhovali 3.
A to, vrátit váhové limity na původní standard uvedený v objednávce a to bez naší finanční spoluúčasti.
Anebo snížení ceny zájezdu, aby jsme si váhový limit mohli u odbavení doplatit.
Anebo zrušení celého zájezdu společně s navrácením celé zálohy bez stornopoplatků

Odpovědi 1 odpověď

DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před měsícem
DanaDianaNoymi
před měsícem
Já jsem byla s Čedokem na Madagaskaru a nemohu si vůbec stěžovat na ně

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů