Eurowings zpožděný let - nárok na odškodnění

Vloženo: 8. března 2019
Poslední příspěvek: 18. března 2019
stálá členka stálá členka /
Darina
stálá členka stálá členka / před 6 měsíci
Darina
Zpoždění letu z Phuketu do Kolína nad Rýnem o více než 4 hodiny - Eurowings - operated by sunexpress deutschland. Asi bych měla mít právo na odškodnění, že? Je to evropská aerolinka. Důvod zatím nevím. Mám se do toho pouštět sama nebo řešit přes nějakou službu?

5 odpovědí

Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce /
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce / před 6 měsíci
Kristýna
před 6 měsíci
Zdravím,
Při zpoždění o 4 hodiny a více máte nárok na 600 euro při vzdálenosti nad 3.500 km. Zpoždění je rozdíl času od plánovaného příletu po otevření prvních dveří a zahájení výstupu z letadla. V případě přestupu je stěžejní čas příletu do finální destinace. Letecká společnost nemusí hradit finanční kompenzaci v případě, kdy byl let opožděn z důvodu nepředvídatelných okolností jako jsou diplomatické nepokoje, nepřízeň počasí nebo stávka personálu letiště či řídících letového provozu.
Nejdříve bych zkusila kontaktovat leteckou společnost sama s žádostí o finanční kompenzaci za zpoždený let, a pokud nedostanete žádnou odpověď a společnost bude vaši žádost ignorovat, obraťte se k právní agentuře se specializací na tyto případy. Společností, které vymáhají odškodnění za zpoždění letu je mnoho - doporučuji například www.vasenaroky.cz, která má 96% úspěšnost.
Ovča
věrný člen věrný člen /
Ovča
věrný člen věrný člen / před 6 měsíci
Ovča
před 6 měsíci
Také záleží na důvodu zpoždění, nárok máte jen v případě, že zpoždění zavinila letecká společnost, pokud to zavinilo třeba počasí, tak nárok nemáte. Já měla dobré zkušenosti s firmu vasenaroky.cz, účtují si sice 25 %, ale pro mě to bylo zcela bez starostí, jen jsem jim poslala potřebné podklady.
Darina
stálá členka stálá členka /
Darina
stálá členka stálá členka / před 6 měsíci
Darina
před 6 měsíci
Řeším s leteckou společností, byla závada na letadle. Jak dlouho myslíte, že to celé může trvat? Vím, že i 4 měsíce jsou standard. Já abych věděla kdy to případně řešit s Vaše nároky.
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce /
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce / před 6 měsíci
Kristýna
před 6 měsíci
@Darina ~ Když jsem já měla zpožděný let, tak letecké společnosti trvalo cca 3 měsíce než mi poslali odškodnění. Pokud Vám do 2 týdnů neodepíšou, tak bych jim napsala znovu, pokud nedostanete odpověď ani napotřetí a snažíte se situaci vyřešit již třeba půl roku, přenechala bych záležitost agentuře např. www.vasenaroky.cz.
DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před 6 měsíci
DanaDianaNoymi
před 6 měsíci
@Kristýna ~ děkuji moc za informaci to mě dost zajímá ,

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů