Eurowings zpožděný let - nárok na odškodnění

Vloženo: 8. března 2019
Poslední příspěvek: 25. března 2020
věrná členka věrná členka /
Darina
věrná členka věrná členka / před 2 lety
Darina
Zpoždění letu z Phuketu do Kolína nad Rýnem o více než 4 hodiny - Eurowings - operated by sunexpress deutschland. Asi bych měla mít právo na odškodnění, že? Je to evropská aerolinka. Důvod zatím nevím. Mám se do toho pouštět sama nebo řešit přes nějakou službu?

Odpovědi 8 odpovědí

Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce /
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce / před 2 lety
Kristýna
před 2 lety
Zdravím,
Při zpoždění o 4 hodiny a více máte nárok na 600 euro při vzdálenosti nad 3.500 km. Zpoždění je rozdíl času od plánovaného příletu po otevření prvních dveří a zahájení výstupu z letadla. V případě přestupu je stěžejní čas příletu do finální destinace. Letecká společnost nemusí hradit finanční kompenzaci v případě, kdy byl let opožděn z důvodu nepředvídatelných okolností jako jsou diplomatické nepokoje, nepřízeň počasí nebo stávka personálu letiště či řídících letového provozu.
Nejdříve bych zkusila kontaktovat leteckou společnost sama s žádostí o finanční kompenzaci za zpoždený let, a pokud nedostanete žádnou odpověď a společnost bude vaši žádost ignorovat, obraťte se k právní agentuře se specializací na tyto případy. Společností, které vymáhají odškodnění za zpoždění letu je mnoho - doporučuji například www.vasenaroky.cz, která má 96% úspěšnost.
Ovča
věrný člen věrný člen /
Ovča
věrný člen věrný člen / před 2 lety
Ovča
před 2 lety
Také záleží na důvodu zpoždění, nárok máte jen v případě, že zpoždění zavinila letecká společnost, pokud to zavinilo třeba počasí, tak nárok nemáte. Já měla dobré zkušenosti s firmu vasenaroky.cz, účtují si sice 25 %, ale pro mě to bylo zcela bez starostí, jen jsem jim poslala potřebné podklady.
Darina
věrná členka věrná členka /
Darina
věrná členka věrná členka / před 2 lety
Darina
před 2 lety
Řeším s leteckou společností, byla závada na letadle. Jak dlouho myslíte, že to celé může trvat? Vím, že i 4 měsíce jsou standard. Já abych věděla kdy to případně řešit s Vaše nároky.
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce /
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce / před 2 lety
Kristýna
před 2 lety
@Darina ~ Když jsem já měla zpožděný let, tak letecké společnosti trvalo cca 3 měsíce než mi poslali odškodnění. Pokud Vám do 2 týdnů neodepíšou, tak bych jim napsala znovu, pokud nedostanete odpověď ani napotřetí a snažíte se situaci vyřešit již třeba půl roku, přenechala bych záležitost agentuře např. www.vasenaroky.cz.
DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před 2 lety
DanaDianaNoymi
před 2 lety
@Kristýna ~ děkuji moc za informaci to mě dost zajímá ,
Ninahor
nový člen nový člen /
Ninahor
nový člen nový člen / před rokem
Ninahor
před rokem
K tomu doporučuji tento článek www.cikr.cz/sluzby/prava…
Nám takhle pomohli A rozhodně doporučuji řešit přes službu, dopravce to rád zamítává, i když máte nárok.
DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před rokem
DanaDianaNoymi
před rokem
@Darina ~ ale i cloud.com
Skrytý autor
Skrytý autor
před rokem
Skrytý autor
před rokem
Tento příspěvek byl skrytý administrátorem, protože porušoval pravidla webu.

Byl Vám zrušen nebo zpožděn let?

Ověřte si nárok na odškodnění za zpoždění letu nebo zrušení letu. Výše náhrady může dosáhnout až 600 € a lze o ni požádat až 3 roky zpětně. Zdarma si zkontrolujte výši náhrady online.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů