Recenze klientů hotelu Golf Hotel Morris
88% | Poměr spokojenost / cena | |
85% | Pokoj (vybavení, velikost, umístění) | |
100% | Úklid (pokoje, společné prostory) | |
95% | Služby ubytování (komunikace, řešení stížností...) | |
93% | Lokalita ubytování | |
90% | Vybavení ubytování (posilovna, SPA atd.) |
Recenze
Recenze cestovatelů
Mimořádně výborný pobyt.

F.Ponikelský
Mimořádně výborný pobyt.
Perfektní vybavení a čistota pokoje,velmi vstřícný personál hotelu,profesionální práce masérky Renaty,výborné a pestré jídlo.Byli jsme velmi spokojeni po všech stránkách.Rádi se opět vrátíme.
Termín dovolené s partnerem: říjen 2020
- 90% Spokojenost / cena
- 100% Úklid
- 100% Služby
- 90% Lokalita
- 90% Vybavení
- 100% Vynikající
- rodiny s dětmi
- páry
- seniory
- vyznavače klidu
Co podniknout v okolí hotelu?
Chystáte se do lokality Mariánské Lázně poprvé a přemýšlíte, co vidět v okolí hotelu, kam se vydat do restaurace, jaké výlety naplánovat? Podívejte se na naše tipy...
Informace o hotelu Golf Hotel Morris
Podrobné informace o hotelu, aktuální nabídky, popis a další - prohlédněte si detail hotelu
Fotky hotelu
Jak vypadá ubytování? - podívejte se na fotky
O destinaci Mariánské Lázně
Přečtěte si základní informace o lokalitě Mariánské Lázně v České republice - přečtěte si více
Recenze Mariánské Lázně od cestovatelů
Recenze přímo od cestovatelů Vás ujistí o správném výběru místa - přečtěte si recenze
Mapa lokality
Jak to vypadá v okolí - podívejte se na mapu
Diskuze
Tipy na výlety, restaurace a další užitečné zkušenosti se dozvíte v diskuzích - prohlédněte si diskuze
Časté otázky k dovolené
Shrnutí nejčastějších dotazů před dovolenou - podívejte se na časté dotazy
Ubytování, které vás může také zajímat
Často kladené otázky Golf Hotel Morris
Jak hodnotí Golf Hotel Morris klienti?
Hodnocení hotelu je 87 % na základě 11 recenzí - přečíst recenze.
Pro koho je Golf Hotel Morris vhodný?
Klienti doporučují toto ubytování pro rodiny s dětmi, páry, seniory, vyznavače klidu - zobrazit doporučení.
Co oceňují klienti?
Klienti kladně hodnotí jídlo, cenu ubytování, pokoj, vybavení ubytování, pořádek a úklid, služby ubytování, lokalitu.