Lex voucher a stornopoplatky

Vloženo: 13. května 2020
Poslední příspěvek: 13. května 2020
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
refitka
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
refitka
Dobry den, je spravny postup CK? Jako z mala CK v okoli temer nesdelovala zadne informace a at jen vyckame. Zajezd koupeny v listopadu na tydenni pobyt od 20.6. 20 do Italie - Benatsko, jez bylo zasazeno z kraje, jsem po telefonatech s CK, ktera stale at vyckame co bude, nakonec zazadala o storno 25.3. 20. Pak i na zaklade telefonatu se nic nedelo, ze cekaji a penize do 14 dni nevratili. Nakonec mi 5.5. poslali lex voucher( coz jsem po rozhodnutich vlady ocekavala) ale zarazilo me ze neni na celou zalohu, ale je ponizeny o storno poplatky a o cest. pojisteni- kdyz zajezd rusim ( jinak bych musela zajezd doplatit cely aby voucher byl na celou hodnotu, penize mi ale ani po stornu nevrati, kdyz je ochrana lhuta do 31.8.21) a k tomu nema lex voucher platnost do 31.8 ale az do 31.12.21. Je to teda spravne kdyz v clanku je dulezity termin platnosti 31.8.21? Ck udajne platnost prodlouzila az do konce roku 21 abychom si mohli vybrat zajezd az i na rok 2022. Je teda-spravne ze mi ponizila voucher o stornopoplatky a o zaplacene pojisteniprestoze mi penize nevraci? Za me je teda cestovni pojisteni na nic, kdyz ho zaplatim pro takove to pripady storna ci nemoc, a vlastne nedomuzu se niceho, i kdyz je covid vyjimecny stav, ale spravne bych chapala, ze voucher bude na celou zalohu a nebo pojisteni neplni svuj ucel a melo by byt vraceno zpet.
Diky predem za odpoved R.

Odpovědi 0 odpovědí

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů