Storno poplatky CK Brenna

Vloženo: 27. května 2020
Poslední příspěvek: 20. srpna 2020
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 3 lety
anonym
Úplně hrozná zkušenost s CK Brenna. Datum odletu máme 22.8.2020. a když jsem chtěla zájezd zrušit už koncem března tak po nás chtěla CK Brenna storno poplatky 5280.-za jednu osobu při ceně zájezdu 11 695.- za osobu. Úplně nehorázná věc a tímto nás donutila vyčkávat a nerušit nic. Je-li bychom s ck Brenna už potřetí ale po letošní zkušenosti s jejich a nebojím se říct až vyděračským přístupem už nikdy více. Hana

Odpovědi 22 odpovědí

Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 3 lety
Sally
před 3 lety
@anonym ~ a co máte ve smlouvě o stornu?
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 3 lety
anonym
před 3 lety
@Sally ~ Skutečné náklady, nejméně však 10% z ceny
Anonim60
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Anonim60
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 3 lety
Anonim60
před 3 lety
@anonym ~
Mám také hroznou zkušenost s CK Brenna, chtěli jsme také stornovat v březnu, odlet v červenci, storno poplatek přes pět tisíc + pojištění. Ve smlouvě storno poplatek nejméně 10% a v konečné fázy je poplatek více jak 30%. Zájezd jsme stornovali, komunikace s CK nebyla dobrá, na rozdíl záloha - storno poplatek stále čekáme. Dostali jsme poukaz ve výši 10% storno poplatku, který můžeme uplatnit do 29.5. 2021. Dali tu nám to nejmenší co mohli. Ovšem storno poplatek je opravdu vysoký. Jsme klienty cestovky už několik let, ale už nikdy více. Cestování je stále nejisté, být na dovolené s dezinfekcí a s obavou zda se člověk nenakazí a není dořešená eventuelní péče a návrat domů. Dobře rozhodly velké cestovky, že zrušily prázdninové zájezdy a nechávají lidem možnost se rozhodnout.
Arne1
legenda legenda /
Arne1
legenda legenda / před 2 lety
Arne1
před 2 lety
Stornopoplatek je určitě podle smlouvy. Pokud stornujete ze svých subjektivních důvodů - tak co čekáte jiného ?
Anonim60
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Anonim60
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 2 lety
Anonim60
před 2 lety
@Arne1 ~ Lepší reakce nemohla být..........
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 2 lety
Sally
před 2 lety
@Anonim60 ~
tak já jsem třeba zájezd nestornoval a čekám co udělá cestovka. Furt mi to vyjde možná lépe než při stornu. Bohužel se už nevlezu do "hájeného termínu". Než přijít o větší prachy, raději přijdu o méně.
A moc cestovek letní dovolené nerušilo, a když už, tak pro vlastní pohodlnost. Nevěřte, že je to kvůli klientům.
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
Luftjarda
před 2 lety
CK Brenna je pravděpodobně již úplně v koncích.Ruší hromadně zájezdy.Momentálně nevrací peníze ani osobám z chráněné skupiny.Dle slov jednatelky mají "jiný právní názor".Tedy touto optikou pro ně neplatí zákony.Z jejich strany je to hra o čas a čeká se na záchranu Smartwings která jak doufám ze strany státu neproběhne.Na dokreslení situace vkládám poznámku na konci jejich mailu...
Cestovní kancelář upozorňuje, že MMR a ČOI své dokumenty velmi často aktualizují a často i mění své postoje, tedy postoj MMR a ČOI není
právně závazný, a v případě sporů může závazně rozhodnout pouze věcně a místně příslušný soud.
Sumasumárum.I když máte na něco dle zákona nárok nic nedostanete a musíte se soudit.Něž tato kancelář padne na ústa bude ještě veselo.
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 2 lety
Sally
před 2 lety
@Luftjarda ~ nevím o tom, že by CK Brenna měla být v koncích. Zatím funguje bez problémů
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
Luftjarda
před 2 lety
@Sally ~ Nikde nepíšu že "je" v koncích.Jen se hraje o čas i za cenu toho že výklad zákona c.185/2020 Sb si tvoří dle svého.Mě tato zkušenost do budoucna stačí.Mrzí mě vzniklá situace a pokud je nějaký zákon špatně pak jsou v této zemi instituce jak se bránit.Bohužel zákazníci z kategorie chráněných osob se budou muset domáhat svých práv u soudu.To už je opravdu zoufalství.
Anonim60
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Anonim60
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 2 lety
Anonim60
před 2 lety
@Luftjarda ~ Naprosto s vámi souhlasím, nevím jestli CK Brenna v koncích, ale zájezdy prodává. Bohužel stále čekáme na přeplatek zálohy po storno zájezdu. Mají na to 14 dnů, tak doufáme, že to dodrží, už je to 11 den. Mají to ve smluvních podmínkách a ty co se týkají storna zájezdu, jsou velmi pro ně dobře napsané. Jak je možné, že někde to je minimální částka, ale u nich je to nehoráznost.
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
anonym
před 2 lety
@Anonim60 ~
@Luftjarda ~ Dneska mi volali z Invie, která zprostředkovává náš zájezd, který pořádá CK Brenna že dostali zprávu od Brenny že náš let, který se měl uskutečnit 22.8.2020 je zrušený. Takže už nechápu vůbec nic, když do Bulharska se od 15.6. 2020 může odcestovat. Hana
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
Luftjarda
před 2 lety
@anonym ~ Jednoduché.CK Brenna využívala služeb Smartwings.Tato společnost je momentálně v situaci klinické smrti a CK Brenna by musela ze svého znovu zaplatit letenky.Zrušení letu ze strany CK je tedy logický krok.
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
anonym
před 2 lety
@Luftjarda ~ Logický krok? Nechápu..... Zájezdy do Bulharska CK Brenna dál nabízí na stránkách Invie. Dnes jsem se dívala. Takže noví klienti poletí jak? Na křídlech ptáků?
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
Luftjarda
před 2 lety
@anonym ~ Nový klient přece zaplatí "nové" peníze a CK tak má prostor nalézt jiného dopravce.Před Covidem zaplacený zájezd a peníze z něho jsou momentálně fuč.Pokud někdo využije LexVoucher chtěl bych vidět že nebude doplácet.Velmi rád bych se mýlil.
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
anonym
před 2 lety
@Luftjarda ~ Přesně můj názor. Volala jsem do invie že chci znát důvod zrušení letu a hlavně co nám nabídnou. Odmítám stupidní voucher, ještě teď když do Bulharska se může odcestovat tak není sebemenší důvod dovolenou neuskutečnit. Hana
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
anonym
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
anonym
před 2 lety
@anonym ~ Ano, potvrzuji stejnou, naprosto otřesnou, zkušenost s CK Brenna. Zájezd na červenec v ceně vyšší než 100 tis. Kč jsme objednali v lednu. Už na začátku karantény jsme se chtěli s CK férově dohodnout na zrušení zájezdu, zaplacenou zálohu 50 tis. Kč ponechat na jejich účtu a vyčerpat ji v sezoně 2021 podle jejich aktuální nabídky. Ale CK mlžila, zatajovala informace, vyzývala k čekání. Také nám vyčíslili nehorázné storno poplatky ve výši asi 40 % celkové ceny pro případ, že bychom chtěli jednostranně odstoupit od smlouvy. Nakonec asi 20 dní před termínem odjezdu poslali potvrzení , že se zájezd uskuteční a vyzvali k okamžitému doplacení celé ceny zájezdu. Dva dny po zaplacení nám poslali sdělení, že je zájezd zrušený. Věc jsem předal právníkovi a po uzavření kauzy už nechci o CK Brenna slyšet.
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Luftjarda
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
Luftjarda
před 2 lety
@anonym ~
Takže si zoufalci od Vás půjčili peníze protože jim to stát umožnil.Očekávám že v odpovědi od CK bude něco o interpretaci zákona Lex Voucher a že mají jiný právní názor.Prosím nezkoušejte to přes mimosoudní řešení sporů ČOI/ADR/.Je to ztráta času.Tento subjekt vznikl pro slušné lidi což v případě CK Brenna rozhodně neplatí.
Darja21
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Darja21
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 2 lety
Darja21
před 2 lety
@Luftjarda ~ Vypadá to, že jako spousta jiných cestovek se i Brenna dostala do předsmrtné křeče poměrně rychle. Lex voucher si vyložili velmi formalisticky a snaží se zachránit co se dá i za cenu, že sklamou většinu svých stálých klientů.
Pawel29
nový člen nový člen /
Pawel29
nový člen nový člen / před 2 lety
Pawel29
před 2 lety
@anonym ~ Tak na rozdíl od ostatních mám s CK Brenna dobrou zkušenost (rozhodně ale za ně zde nelobuji). Na jaře v březnu jsme měli přes ně jet do Itálie lyžovat. Když se to začalo hroutit, tak už by nás storno stálo 75% z ceny. Nechal jsem to být s tím, že kdyby se uzavřely hranice, tak by nám měli vrátit vše a jinak už bylo jedno, jestli přijdu o 12, nebo 15. Hranice se zavřeli a Brenna vrátila vše do koruny. Sami se ozvali s tím, že mám poslat mailem odstoupení od smlouvy. Toto je tedy moje zkušenost.
Pawel29
nový člen nový člen /
Pawel29
nový člen nový člen / před 2 lety
Pawel29
před 2 lety
@Pawel29 ~ Ještě bych dodal, že to nebyla první cesta s CK Brenna. V r. 2018 jsme s nimi byli na Karpathosu - bez problémů. Po tom, co jsem si tady přečetl, budu asi hodně rozmýšlet další cestu s nimi, pokud teda tuto krizi vůbec přežijí.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů