Madagaskar od 46 989 Kč
Zobrazit zájezdy

Madagaskar dovolená levně

Vloženo: 26. ledna 2019
Poslední příspěvek: 25. června 2021
anonym anonym /
anonym
anonym anonym / před 5 lety
anonym
Dobrý den, viděla jsem tu v diskuzi hezké fotky z Madagaskaru. Mohu se zeptat na kolik to tak vyjde? Dá se na Madagaskar dostat za nějaké slušné peníze? Na kolik to tak prosím vyjde. Děkuji

Odpovědi 55 odpovědí

DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před 4 lety
DanaDianaNoymi
před 4 lety
@Sally ~ Dobrý den dá se jet od nějaké cestovní kanceláře? české či německé ?
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 4 lety
Sally
před 4 lety
@DanaDianaNoymi ~
dělá to spousta kanceláří
Kudrna, Sen, Novalja, dá se se Slovákama, jak jsem zmiňoval někde toho fotografa Miru, Mundo.
Mundo na 16 dnů skoro 80 tisíc
U Fischera jsem cenu nenašel
Livingstone 16 dnů za 99.900,-
Sen už to asi nenabízí ale bylo to okolo 160.000 na 16 dnů
Kudrna (většinou strava ve vlastní režii, stan a penzion, nejsou zde letenky a některé vstupy do parků) - 40.200,-
Nás, jak už jsem psal to stálo sakum prásk z Brna do Brna včetně suvenýrů a víz a nešetřili jsme, asi 45.000,- každého s manželkou, kamoši nebyli v jednom parku a na jednom výletě - 40.000,- na 21 dnů.
Jinak malý odkaz, je to sice Invia, ale:
dovolena.invia.cz/madagaskar/
mirka55
nová členka nová členka /
mirka55
nová členka nová členka / před 4 lety
mirka55
před 4 lety
prese tak, myslim, ze Madagaskar neni vyjimkou, nase naklady v jinych zemich byly vzdy minimalne o 1/3 nizsi, obnasi to vic usili s naplanovanim trasy a vic svobody)
Karolans
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Karolans
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
Karolans
před 4 lety
@DanaDianaNoymi ~
@mirka55 ~
Výborný znalec Madagaskaru Pavel Hošek napsal pěkný on-line průvodce: www.mundo.cz/madagaskar. Najdete tam tipy pro individuální cestovatele i odkaz na zájezd s CK Mundo, který průvodcuje.
Sally
legenda legenda /
Sally