Varna (město) od 5 999 Kč
Zobrazit zájezdy

GotoGate -nemožnost vydobít peníze za zrušenou letenku -Covíd

Vloženo: 4. září 2020
Poslední příspěvek: 23. října 2022
nová členka nová členka /
Ladi
nová členka nová členka / před 4 lety
Ladi
Prosím o radu: koupila jsem si 2.2.2020 letenku od GOTO GATE, letecká spol. tam a zpět BG Air- z Praha-Varna a zpět , od 25.5. .. ale ca. 5300,- nemohu vydobít s hajzlů z GotoGate,ani BG air, která měla na svých stránkách ZRUŠENO let...a ti zase to hážou na Goto gate at zaplatí oni, a zase naopak.Snad 20 mailů, sice v ájině,přes Googel, neumím angl. oni porozumněli, to jooo, ale poslali mě do prd.. Prachy si sebrat od těch šmejdu nenechám...💪Už jsem se info u právníků, ti chtějí na mě základ 4700,- lemplove nenažraní .jsem už starší ženská, já se nedám, ale jak to vydobít ? 🤮🤢🥴Když vysolím 4700,- právníkum, měli by vydobít i poplatek za mého právníka zpět že ? Prosím , kam se mám už obrátit ?díky mooooc za odpověd

Odpovědi 15 odpovědí

Milas
legenda legenda /
Milas
legenda legenda / před 4 lety
Milas
před 4 lety
Zkuste pred pravnikem jeste zdarma poradnu na internet. Strankach dtestu, prip. vasenaroky nebo dalsi firmy, ktere se zabyvaji vymahanim kompenzaci. Prip i Ces. Obchodni inspekce ma tusim spotreb. poradnu na strankach.
Ladi
nová členka nová členka /
Ladi
nová členka nová členka / před 4 lety
Ladi
před 4 lety
@Milas ~ díky moc
pvo
nový člen nový člen /
pvo
nový člen nový člen / před 3 lety
pvo
před 3 lety
Stalo se mi něco podobného s Aegean Airlines. Pokud jste platila kartou (jakože asi ano), obraťte se na svou banku a žádejte chargeback, tedy vrácení peněz za nedodanou službu. Bance budete muset doložit, že jste se snažila společnost několikrát kontaktovat (tedy udělejte printscreen emailů, případně klidně i telefonu, pokud jste volala). Banka vše předá karetní společnosti, která má na vyřízení celkem dlouhou dobu. U mně to trvalo tuším 40 dní. Peníze jsem však za necelé 2 měsíce měl zpět.