Turecko od 6 720 Kč
Zobrazit zájezdy

Kam letos míříte do Turecka?

Vloženo: 29. ledna 2018
Poslední příspěvek: 26. března 2021
věrná členka věrná členka /
Péťa_V
věrná členka věrná členka / před 6 lety
Péťa_V
Ahoj všichni, kam se letos chystáte do Turecka? A jestli jedete po druhé a víc, tak proč se vracíte právě na dané místo? Nepotřebuji žádnou radu, jen mě to tak zajímá, abych si rozšířila obzory. Díky

Odpovědi 32 odpovědí

maruzajj
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
maruzajj
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 5 lety
maruzajj
před 5 lety
@maruzajj napsal(a):
@Lenkaš napsal(a):
Letíme už posedmé do oblasti Alanay. Potřetí letíme do Avsallaru, hotel Lonicera World, který je pro nás TOP. Druhým tophotelem je pro nás Ganita Garden v Konakli, ale i na ostatní hotely jsme měli štěstí, všude se nám líbilo. Okolí Alanye je fantastické, procházky v Alanyi, Side i letoviscích jsou nezapomenutelné. Miluji turecké dovolené

Lenko. jsem absolutní nováček dovolené v Turecku, mám dotaz jsou li nutné v Avsallaru, u hotel Lonicera boty do vody??? Děkuji
Sigma
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Sigma
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
Sigma
před 4 lety
Letos opět do letoviska Marmaris, byli jsme tam už dvakrát. Je to tam super.
Důchodce
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Důchodce
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
Důchodce
před 4 lety
@Péťa_V ~ Jedeme a moc se těšíme. Už letíme počtvrté - původně Incekum, Pegasos Resort a Pegasos Royal - přenádherné koupání a super služby. Velké mínus je, že podél hotelu vede 8 mi proudá magistrála - neustálé troubení, brzdění.... My měli ubytování krásné, ale většina Čechů měli pokoje situované právě k magistrále.
V loňském roce jsme byli v Kameru- Gyënük - hotel Sherwood exclusive Kemer. Úžasné - překrásné hory, hotel super služby, luxusní kuchyně. Naprosto klidné prostředí, spousta bazénů, barů a co bylo super byl aquapark v areálu - zdarma. Pro děti a mládež úžasná zábava.