Hotel Jaz Costa Mares

99% Vynikající na základě 2 recenze
Hotel Jaz Costa Mares

Doporučené termíny

26. 8. (Út) - 2. 9. 2025 (Út)
Letecky z Pardubic8 dní (7 nocí)
All inclusiveLast minute
26. 8. (Út) - 2. 9. 2025 (Út)
Letecky z Pardubic8 dní (7 nocí)
All inclusiveLast minute
Klient doporučuje

Hotel Jaz Costa Mares

Hotel Jaz Costa Mares

100%Vynikající

Hotel můžeme jednoznačně doporučit. Jedná se o menší hotel, kde je vše blízko - pokoj restaurace, bazén, moře. Při odletu z Brna jsme bohužel měli 2,5 hodiny zpoždění. Nejdříve byla na letišti oznámena technická závada letadla, ale v letadle pak hlásili, že zpoždění bylo zaviněno selháním pozemního personálu. Při příletu nás ppřekvapila rychlost jakou byly vyloženy kufry na pás a během pár minut jsme byli na hotelu. Recepční nám nabídl pokoj u bazénu za menší příplatek, což jsme využili. Původně jsme měli mít pokoj ve vedlejší budově, ale takto jsme byli ubytovaní hned u bazénu. Ubytovaní jsme byli ihned, cca v 10 h a hned jsme dostali také náramky. Pokoj je velký, hezky zařízený, moderní. Úklid probíhal denně, výměna ručníků podle požadavku hostů, denně doplněna voda do minibaru. Jídlo chutné a rozmanité. Je umístěno v menších nádobách a kuchaři jej pravidelně doplňují. Je možnost využít za pobyt 2 restaurace a la carte. U pláže je restaurace, kde se můžete naobědvat a nemusíte chodit do hlavní restaurace. Je však nutné si něco málo obléci a nechodit sem jen tak v plavkách. Obsluha v celém areálu je neskutečně milá a pozorná. Obdivuji jejich energii, kterou mají i po celodenní šichtě. Bohužel se nám stala taková nepříjemnost, že dcera dostala angínu. Nejprve jsme se snažili bolest v krku léčit sami svými léky dovezenými z domu, ale bolest se zhoršovala. Kontaktovala jsem delegáta, který na úvodní schůzce neustále tvrdil, jak s námi chce být v kontaktu. Kontaktovala jsem ho přes Whatsap, ale doporučil mi jen se obrátit na pojišťovnu a více jej zdraví dcery nezajímalo. Pojišťovnu jsem tedy zavolala a využili jsme možnost odvozu na kliniku. Nevím, jak probíhala komunikace mezi pojišťovnu a klinikou. Klinika je zvenku hezky opravená, je v ní hodně personálu, byli strašně milí, ale bohužel si počínali tak nějak nešikovně. Přestože jsem neustále anglicky opakovala, že dceru bolí v krku a nemá žádné jiné potíže, několikrát ji měřili tlak, teplotu, tep, ale nikdy mi neřekli, co vlastně naměřili. Vrcholem všeho bylo měření EKG, kdy obsluze neustále něco vypadávalo z ruky a na závěr, kdy přístroj vytahovali ze zásuvky, tak ze zdi se zásuvkou vytáhli i dráty. Opět jsem se nedozvěděla, co bylo naměřeno. Ale dceru chtěli na klinice hospitalizovat, což jsem odmítla. Byly nám dány 4 krabičky léků a odvezli nás na hotel Ale ani po 48 hodinách užívání léků nepřišlo zlepšení, takže jsem znovu volala na pojišťovnu a využila jsem službu lékař na telefonu. Za mě naprosto zbytečná služba, která nám nepomohla, takže jsme museli vydržet do Čech a hned po příletu vyhledali pohotovost. Tam dostala dcera konečně správná ATB a již 2. den bylo znát zlešení. Domnívám se, že jednoznačně lepší by pro nás bylo, kdybychom mohli využít lékaře v hotelu. Pojišťovny sice argumentují tím, že hoteloví lékaři nemají dostatečné vybavení, ale na bolení v krku a další drobné nemoci snad není potřeba mít nějaké zvláštní vybavení. Konec konců klinika ho měla, ale stejně nám nepomohla. Musím opět vyzdvihnout personál hotelu, který se neustále ptal, jak se dceři daří. Číšník Mohamed dceři vařil anýzový čaj s medem, který prý na bolest v krku pomáhá a pan kuchař speciálně jen pro ni vařil bramborovou kaši, aby ji dcera mohla polknout.

Moře je krásné. U mola je korál a na druhou stranu (pod pánem, který ve svahu sedí pod slunečníkem) je korál ještě větší a hezčí. Viděli jsme dugonga a hodně obrovských želv. Bohužel do oblasti jezdí velké množství člunů, které želvy a dugongy honí. Lidi jsou jak šílení, dokonce jsme viděli jak záměrně blokují želvu, aby se nemohl nadechnout a tahají ji za ploutev. Množství lodí by se mělo kvůli těmto krásných živočichům nějak regulovat.

Lehátek je dostatek. Na první pohled se zdá, že jich je málo, ale není tomu tak. U moře ani u bazénu neprobíhá rezervace ručníky. Ať přijdete v kteroukoliv dobu, vždycky lehátko mít budete. Číšníci roznáší pití u bazénu i u moře.

Moře i bazény jsou krásně teplé a čisté. V bazénu mění několikrát denně filtry v čističce. Uklízeči neustále něco omývají, zametají, nikde není ani smítko.

Animace nevyužíváme, animátoři zde nejsou otravní - slušně se zeptají a když nemáte zájem, tak Vás nepřesvědčují. Prostě pohádka.

Termín dovolené s dětmi: červenec 2025

Hodnocení
  • 100% Spokojenost / cena
  • 100% Pokoj
  • 100% Úklid
  • 100% Služby
  • 90% Lokalita
  • 90% Vybavení
Strava
  • 90% Vynikající
Vhodný pro
  • rodiny s dětmi
  • páry
  • přátele
  • jednotlivce
  • seniory
Užitečné?Užitečná recenze?AnoAno (0)/NeNe (0)

Další recenze naleznete na

Invia.cz
96% 1 recenze
Zobrazit
Cestolino.cz
100% 1 recenze
Zobrazit

Zájezdy a ubytování do hotelu Hotel Jaz Costa Mares nabízí


Může Vás zajímat