Příspěvky v diskuzích uživatele anonym

Příspěvky v diskuzích uživatele anonym

Zavazadla - reklamace poškozeného,zničeného odbaveného zavazadla

Cestuji leteckou přepravou hodně. To co nám předvádí Smartwings + naše CK, to už je vážně za hranou. To, že se majitelům QS podařil husarský kousek, tj. zárukou našich CK, že budou
využívat leteckou společnost Smartwings a tím je pomocí bank zachránit od covidového bankrotu, to se musí uznat. To co provedli s ČSA ( 100 let historie a dobrého jména) a Travel servisem, to už tak hezké není.
Divím se však našim CK. Od přepravce nedostanou ani přesnou informaci, kdy bude odlet.
Ještě za 12 denního pobytu, nevíte v kolik je návrat do PRG.
O jídle na palubě se toho již napsalo mnoho. Ano,je to ten kelímek vody. To by snad člověk
překousl, ví o tom dopředu. QS jsou prostě jenom hrozně drahá nízkonákladová společnost.
Porovnejte např. EasyJet a QS na trase PRG-NAP. Letos EasyJet podražil hodně,ale pro 2 osoby s 23 kg cena cca 10 tis s výběrem místa a možností odbavení check-in. U QS 18.800,-
Ale pozor !!! Letošní novinka. QS v případě poškození zavazadla má v přepravních podmínkách ( o kterých se dovíte ,až po zaplacení a vystavení letenky) ,že se zbavují odpovědnosti za vzniklou škodu a její náhradu na odbaveném zavazadle, pokud nedoložíte
doklad o ceně při koupi zavazadla + sami si musíte zajistit opravu (doložit fakturu),případně doklad o neopravitelnosti. To už je vrchod monopolní drzosti QS při cestě s CK.
Když existuje jiná možnost než QS, určitě berte - NIC horšího na trhu leteckých společností už NENÍ .
(před rokem)
Aerolinky
DanaDianaNoymi