Bulharsko od 1 973 Kč
Zobrazit zájezdy

Booking.com vyžaduje 50% zálohy při stornu

Vloženo: 16. dubna 2020
Poslední příspěvek: 29. dubna 2020
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Ladi
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před měsícem
Ladi
Dobrý den, přes Booking.com jsem měla rezervaci do Bulharska koncem května, původně měli odečíst z mého účtu 2.polovinu platby až po příjezdu na místo.Odebrali si, nevím kdo, zda Ubytovací zařízení nebo Booking, můj pay učet, s tím že si odečtou 1.polovinu za ubytko měsíc před přijezdem což by mělo bát koncem dubna. Ale nyní koukám, že Booking z ničeho nic, dal na jejich stránky , že pokud pokud do 28.4. si vystornuji ubytko, dostanu zpět pouze 50% , jak se mám bránit a nedovolit ,asi Bookingu, aby si odebrali 50% z mého účtu, když původně na jejich stránkách bylo , že pokud vystornuji ubytko měsíc před přijezdem na ubytko, nebudu nic platit a najednou to změnili a chtějí 50%... děkuji za odpoved Ladi

6 odpovědí

Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před měsícem
Maja
před měsícem
@Ladi ~Dobrý den, mám úplně stejný problém, v lednu jsme si zarezervovali ubytování ve Španělsku přes booking.com a strhli nám 30 % zálohu a nyní nám nechtějí vrátit ani zálohu ani posunout termín na příští rok, tak nevím jak se bránit. Odlet jsme měli mít 4.6. Poradi někdo jak v tomto případě postupovat?
Ladi
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Ladi
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před měsícem
Ladi
před měsícem
@Maja ~ No to není první problém s Booking, a navíc vůbec nereagují, psala jsem 8stížností a vubec nic, pro mě to jsou zmrdi, kdyby někdo věděl jak z toho ven? Moje vina to není, že se to vše posr.... jestě s letadlem musím pořešit , co a jak, to už nám zaplacený
Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před měsícem
Maja
před měsícem
@Ladi ~ My taky máme i letenky, tam snad nebude problém, jen to ubytování, pokud to booking nebude mít zájem řešit, nezbude nic jiného než podat trestni oznámení, nikdo v lednu nemohl tušit, že všechno takhle dopadne a nebudeme moct vycestovat, dva roky si na to člověk šetřil peníze i dovolenou
Surimi
stálá členka stálá členka /
Surimi
stálá členka stálá členka / před měsícem
Surimi
před měsícem
Včera jsem s těžkým srdcem zrušila rezervaci přes booking do Slovinska a Rakouska (měli jsme jet v červenci) a šlo to zdarma. Měli jsme uvedené číslo platební karty jen pro formu a platit se mělo až na místě.
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před měsícem
Sally
před měsícem
Zatím jsem nikdy s bookingem neměl problémy, vždy se zrušilo bez problémů. Teď čekám někdy do půlky srpna a budu rušit asi 5 ubytování v Itálii, stále doufám, že by to mohlo vyjít. Ale Booking peníze nestrhává, strhává to ubytování.
DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před měsícem
DanaDianaNoymi
před měsícem
@Ladi ~ máte pravdu , ke mne se chovájí stejně , jako pštrosi strčili hlavu do písku

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů