Bulharsko od 2 150 Kč
Zobrazit zájezdy

Booking.com vyžaduje 50% zálohy při stornu

Vloženo: 16. dubna 2020
Poslední příspěvek: 5. ledna 2021
nová členka nová členka /
Ladi
nová členka nová členka / před 9 měsíci
Ladi
Dobrý den, přes Booking.com jsem měla rezervaci do Bulharska koncem května, původně měli odečíst z mého účtu 2.polovinu platby až po příjezdu na místo.Odebrali si, nevím kdo, zda Ubytovací zařízení nebo Booking, můj pay učet, s tím že si odečtou 1.polovinu za ubytko měsíc před přijezdem což by mělo bát koncem dubna. Ale nyní koukám, že Booking z ničeho nic, dal na jejich stránky , že pokud pokud do 28.4. si vystornuji ubytko, dostanu zpět pouze 50% , jak se mám bránit a nedovolit ,asi Bookingu, aby si odebrali 50% z mého účtu, když původně na jejich stránkách bylo , že pokud vystornuji ubytko měsíc před přijezdem na ubytko, nebudu nic platit a najednou to změnili a chtějí 50%... děkuji za odpoved Ladi

Odpovědi 13 odpovědí

Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 9 měsíci
Maja
před 9 měsíci
@Ladi ~Dobrý den, mám úplně stejný problém, v lednu jsme si zarezervovali ubytování ve Španělsku přes booking.com a strhli nám 30 % zálohu a nyní nám nechtějí vrátit ani zálohu ani posunout termín na příští rok, tak nevím jak se bránit. Odlet jsme měli mít 4.6. Poradi někdo jak v tomto případě postupovat?
Ladi
nová členka nová členka /
Ladi
nová členka nová členka / před 9 měsíci
Ladi
před 9 měsíci
@Maja ~ No to není první problém s Booking, a navíc vůbec nereagují, psala jsem 8stížností a vubec nic, pro mě to jsou zmrdi, kdyby někdo věděl jak z toho ven? Moje vina to není, že se to vše posr.... jestě s letadlem musím pořešit , co a jak, to už nám zaplacený
Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí /
Maja
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 9 měsíci
Maja
před 9 měsíci
@Ladi ~ My taky máme i letenky, tam snad nebude problém, jen to ubytování, pokud to booking nebude mít zájem řešit, nezbude nic jiného než podat trestni oznámení, nikdo v lednu nemohl tušit, že všechno takhle dopadne a nebudeme moct vycestovat, dva roky si na to člověk šetřil peníze i dovolenou
Surimi
stálá členka stálá členka /
Surimi
stálá členka stálá členka / před 9 měsíci
Surimi
před 9 měsíci
Včera jsem s těžkým srdcem zrušila rezervaci přes booking do Slovinska a Rakouska (měli jsme jet v červenci) a šlo to zdarma. Měli jsme uvedené číslo platební karty jen pro formu a platit se mělo až na místě.
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 9 měsíci
Sally
před 9 měsíci
Zatím jsem nikdy s bookingem neměl problémy, vždy se zrušilo bez problémů. Teď čekám někdy do půlky srpna a budu rušit asi 5 ubytování v Itálii, stále doufám, že by to mohlo vyjít. Ale Booking peníze nestrhává, strhává to ubytování.
DanaDianaNoymi
legenda legenda /
DanaDianaNoymi
legenda legenda / před 9 měsíci
DanaDianaNoymi
před 9 měsíci
@Ladi ~ máte pravdu , ke mne se chovájí stejně , jako pštrosi strčili hlavu do písku
Minicooper
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Minicooper
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 5 měsíci
Minicooper
před 5 měsíci
Booking je banda ***, komunikace žumpa, Prej do 24 hodin odpověď. Velký ***. Zrušil jsem ubytování v Kodaňi ještě ten den co jsem udělal rezervaci a napsali mi ze odečtou za storno 26 euro, no teda 3x za každou osobu. Říkám *** ale ok. Nechtěli moji rodinu pustit v Praze do letadla , ( další poděl- Kodaň byla transportní země. Ale nee musíte mít 6 dnů booklé ubytování , ) každopádně mi odecetli celou platbu 440 euro což není málo.. ze jsem prý nepřijel do ubytování - jak ? Když jsem zrušil rezervaci . Měl jsem si udělat výlet asi a pozdravit je a poprosit o svoje peníze .
Hotel - hostel se jmenuje Woodah boutique hostel - tak pozor na ně..
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 5 měsíci
Sally
před 5 měsíci
@Minicooper ~ jak jsem psal, nikdy jsem neměl problém. Začátkem roku jsem musel zrušit ubytování v Chocholówě, bez problémů a bez poplatku. Teď jsem rušil 6 ubytování v Itálii, bez poplatků, bez problémů. Nyní asi budu muset rušit ubytování v Zalakarosi. Mám na to do 4. září. Pak už bude poplatek cca 50% ceny ubytování.
Ono je potřeba si přečíst i podmínky ubytování, storna apod. a pak si teprve stěžovat. Tam je napsané od kdy, resp. do kdy a za kolik. S book jsem řešil kdysi i problém na Sicílii - telefonicky a žádný problém. Myslím, že to nebude v bookingu ..........
Gustavo-Woltmann
nový člen nový člen /
Gustavo-Woltmann
nový člen nový člen / před 3 měsíci
Gustavo-Woltmann
před 3 měsíci
Ano, taky se mi to stalo, není to opravdu nic příjemného... Příště budu opatrnější a zkusím využít služeb někoho jiného. Za ten stres mi to rozhodně nestálo, a za ty peníze už vůbec ne.
Gustavo Woltmann
Ovča
věrný člen věrný člen /
Ovča
věrný člen věrný člen / před 12 dny
Ovča
před 12 dny
Copak nebyly stornopodmínky zveřejněny již při rezervaci? Rezervujte vždy pouze ubytování, které lze až do dvou dnů před příjezdem zrušit bez storno poplatků.
Arne1
věrný člen věrný člen /
Arne1
věrný člen věrný člen / před 12 dny
Arne1
před 12 dny
Pokud na Bookingu ruším v době kdy jsem chráněný storno-termínem, tak je to vždy pez problémů. Dost často rezervuji několik variant a až později vyberu tu správnou i podle počtu lidé kteří nakonec jedou. A už jsem několikrát stornoval i v době poplatku - chtělo to jen požádat ubytovatele o prominutí z nějakého rozumného důvodu.
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 12 dny
Sally
před 12 dny
@Arne1 ~
Když jsme jeli v roce 2017 na Lefkádu, měl jsem zabukovaných asi 6 nebo 7 ubytování, a pak jsem si teprve vybíral.Protože jedeme se dvěma jorkama, je trošku složitější sehnat ubytování, zvláště v Řecku. Ale našel jsem a potom jsme selektovali.
Asi 2x (nepamatuji si už) se mi podařilo zabukovat ubytování, že mi částku strhli okamžitě a storno bylo 100%. No pak jsem se jenom "modlil", aby mi do toho něco nevlezlo. Pamatuji si akorát ubytování na Sardinii.
A když mi někde něco končí se stornopoplatkem, dávám si do kalendáře kdy nejpozději zrušit. Právě s bookingem mám jen ty nejlepší zkušenosti
Ovča
věrný člen věrný člen /
Ovča
věrný člen věrný člen / před 11 dny
Ovča
před 11 dny
Já jsem byla s bookingem vždy spokojena, pokud jsem rušila, tak vždy v době, kdy bylo storno zdarma.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů

    Nevybrali jste si?

    Podívejte se na

    Další akční nabídky

    Nebo si nastavte hlídač akcí, výhodné nabídky Vám neuniknou

    Hlídač akcí