Marsa Alam od 8 432 Kč
Zobrazit zájezdy

Kde šnorchlovat v Marsa Alam?

Vloženo: 8. října 2017
Poslední příspěvek: 9. května 2020
RomanaZ_
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 7 lety
Zdravím Vás, je to pár let zpátky, co jsme s přítelem byli poprvé v Egyptě a naprosto jsme si ho zamilovali. Tehdy jsme jeli s českou CK do Hurghady a vydali jsme se na výlet lodí s delegátem. Zastavili uprostřed otevřeného moře a my mohli asi hodinku šnorchlovat. Strašně nás to chytlo! Letos bychom se rádi vydali do Marsa Alam a máme pár jednoduchých požadavků. Nutně potřebujeme, aby se tam dalo šnorchlovat, úplně nejlepší by byly barevný rybičky a třeba želvy! To ale nevím, jestli už nejsem náročná. Nemám o Marsa Alam žádný přehled, proto jsem se vypadala pro rady za zkušenějšími.Mohli byste mi někdo doporučit hotel, u kterého se dá šnorchlovat a nestojí 20 000 Kč na týden? Jsme mladí a bohužel nevyděláváme miliony. Dají se zde najít levné a dobré hotely? Pokud máte doporučení na nějakou oblast, budu strašně ráda. Popřípadě je nějaká část Marsa Alam, která je vyhlášená šnorchlováním?Díky moc.

Odpovědi 60 odpovědí

před 6 lety
Z hotelu Pensee, jsem se vrátila před týdnem a krom krásného moře velké zklamání nybyl moc výběr z jídla, všude fronta i na vodu, káva za poplatek i meloun za peníze bazén nečištěný, v Breyka oproti Pense luksus, i potápění i já tam viděla delfíny, tento hotel doporučuji
před 6 lety
Byli jsme v hotelu Abo Dabbab Beach and Resort v roce 2013. Letos na 1.moment jsme platili 17.000,-Kč ( je to ale letos na konec října ). Skvělé šnorchlování, proto se letos s vnukem vracíme. Želvy, rejnoci, bodloci, klipky, čtverzubci,murény, barakudy. poslední den metroví žraloci, naprostá nádhera.Takže letos jedeme vybavení podvodní kamerou,foťákem, celoobličejovými maskami, knihou o rudomořských rybách. Tento hotel je jeden z mála, kde nefouká, je jako jediný v zátoce. Pokud chcete na želvy, musíte pár desítek metrů plavat do moře. Za ty peníze jsou služby naprosto luxusní, o podmořském životě ani nemluvě ( snad jen Thajsko na divoko to předčilo ).
před 6 lety
Hotel v zátoce Madinat Coraya, je tam celkem 5 hotelů - 4 na jedné straně a pátý na druhé, do kterého nesmí děti do 17 let, prý si to postavili Němci pro své důchodce, koupat se tam můžete, kratké molo, stačíte tam, hned bokem začínají korály. V zátoce děti dlouho stačí, u sousedního hotelu Jaz Lamaya jsou programy. Občas želva, občas delfíni, syn viděl opakovaně želvu, známá rok před tím se koupala s delfíny. Záleží na štěstí, nic se nedá předvídat. Koráli a rybičky krásné, dá se šnorchlovat i plavat u sousedního hotelu Resta, tam jsou i laguny, pro děti a neplavce dobrý.
DanaDianaNoymi
legenda legenda /
legenda legenda / před 6 lety
před 6 lety
Nejlepší je letět na last a nejlepší lasty má Exim to doporučuji hlídat
před 6 lety
Také doporučuji hotel Brayka bay reef -cenově dostupný, krásné jak koupání tak pro šnorchlaře ideální, jídlo bez problému, taktéž ubytování.
anonym anonym / před 5 lety
před 5 lety
My jsme byli loni v létě v hotelu Onnatti Beach Resort. Hotel se pravděpodobně vzpamatovává z krachu, možná má nového majitele, takže tam bylo málo lidí, příjemný a vstřícný personál. Nicméně tam nebyl žádný luxus, takže nic pro náročné.
Pláž byla prakticky prázdná, cca 10 m od vsupu do moře se dalo celý den šnorchlovat. Většina oblasti v Marsa Alam je podobná, tzn. že z pláže je hodně pozvolný vstup do moře (při odlivu není moc vody), ale z jedné strany mola se dalo šnorchlovat vždy. Vody je tam asi po prsa, takže pro děti ideální. Pokud máte hodně malé děti, tak se dá koupat i na okraji moře, kde je vody tak akorát na sezení U tohoto hotelu je molo cca 100 m dlouhé a na jeho konci je velký sráz a nádherný útes.
Na konci mola (otevírá se z bezpečnostních důvodů jen, když jsou menší vlny) jsou schůdky do vody a vždy je tam nějaká obsluha, která kontroluje všechny v moři.
Podařilo se nám vidět celé obsazení Nema , ale také karety a jednou (a to bylo asi štěstí) i pět delfínů.
Byl to skvělí zážitek
Nicméně za hotel jsme sice zaplatili asi 16000, ale na 12 dní. Kromě toho se dá zaplatit půldenní nebo celodenní výlet na šnorchlování, který byl také super.
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 5 lety
před 5 lety
@RomanaZ_ ~ Jezdíme do Egypta už několik let. Koráli v Hurgádě nic moc. V Marsa Alam mohu doporučit hotel Three Corners Equinox Beach. Rozlehlý areál, dobré animace, jídlo a jídelna OK, Pláž sice není přímo u hotelu, ale lehátka jsou poměrně dál od sebe. My chodili až na konec pláže k molu. Chodilo tam podstatně míň lidí, ale byly tam i sprchy, WC a také automat na pití. Z mola , které je dlouhé se dá šnorchlovat ke korálovému útesu ( je to jen pár metrů) je tam spousta rybiček, perutýni, chobotnice, čtverzubec atd. Korálový útes je obrovský a krásný.Řekla bych, že je ještě hezčí ze strany od pláže. Strana od moře mi připadala méně barevná. Super dovolená. Je ale pravda, že v Hurgádě méně fouká. Letos máme koupenou Auroru Bay, ale myslím, že na Equinoix nemá.
Wasaku
před 5 lety
Z Marsa Alam můžu vřele doporučit Gorgonia Beach. Skvělé snorchlovani i hotel. Jediné, s čím třeba počítat, že hotel je cca 3 hodiny cesty z letiste.
před 5 lety
Já si myslím že každý bude považovat to ::svoje:: místo za to nejlepší.Zrovna tak resort..My máme rádi domáckou atmosféru na místě kde se lidi vrací několik let po sobě.(loni s námi byli i členové Dejvického divadla protože jim tento klid také vyhovuje tak tam jezdí ) Nemusíme prekycovane naleštěné věci,spíš oceníme zahradu a moře zeleného kam se člověk podívá..A hlavně máme u břehu velke živé korály,množství ryb,rejnoky a jiné potvůrky.A i já která 11 let po sobě nezanorila hlavu jinde u moře pod hladinu tady trávím celý den se šnorchlem..Makadi Bay..
Georg
před 5 lety
@Iveta7824 ~ Který hotel by jste v Makadi Bay dopručila?
před 5 lety
@Georg ~ my jezdíme Prima life a Spa ..Prakticky zadní rusi,Němci,pár egyptských rodin ,jinak Češi a Slováci. Bohužel jsem slyšela už pár Čechů jak jim vadí že tam jsou Češi a Slováci v převaze . K tomu nějak nemám ve slušnosti co dodat. To jsou lidi co si myslí ,že do Egypta jedou snad sami z Čech a někdo si z nich díky tomu kecne na zadek .a ono div se svete tam je tolik Čechů.Pokud hledáte příjemný personál který se snaží s vámi mluvit česky,hromadu zeleně,čistý bazén.,pohodové ubytování,naprosto neskutečný výběr jídel ..resort má Ultra allincs.. ,malou ale čistou pláž,vstup do vody i bez bot a koupání i při odlivu a hlavně krásné potápění kousek od břehu..je Prima Life to práve...Pokud ale hledáte naleštěný luxusní kýč,tak to tady nenajdete..Prima Life je známý tím,že tam potkáte lidi kteří se tam vrací po několikáté,kvůli službám, atmosféře.
před 5 lety
@anonym ~ my jezdíme do Egypta za morem...Nicmene už 11 let také do Chorvatska ..Nemůžu říct jako vy že by mi dovolená v Chorvatsku připadala jako ztracený čas Každá ta země je úplně jiná My tam máme přátelé ke kterým jezdíme,Jadran má svoje kouzlo.Vecery v kavarnickach,volnost pohybu,jídlo které snasime a mentalita nám dost podobná..Kdežto Egypt je přece zase o něčem jiném..Věčně ozbrojené hlídky ,rozdílné jídlo i mentalita lidí.,to zase vyváží krásně teplé moře s podmořským životem...Obe země mají pro mě kouzlo a ideálně je je stihnout za rok obě dvě.
forestFCB
před 5 lety
@RomanaZ_ ~ my byli s přítelkyni na Marsa Alam teď 5 let po sobě a za nás nejlepší hotel byl Three Corners Fayrouz Plaza, asi 5 minut chuze po plazi je hned pláž Marsa Mubarak, kde když zajdete kolem sedmi ráno, tak jste tam sami, strašná spousta želv i dugong, v poledne už tam najíždějí lodě s turisty, nebyl špatný taky hotel Resta Grand, ale molo bylo z poloviny dovolené zavřeno, dost tam foukalo, musím říct, že ale na žádnem hotelu jsme nebyli zklamáni, na Hurgadě jsme nikdy nebyli, ale za ten podmořský svět ta Marsa stojí za to, už se nám do moří kde nic není( Turecko, Řecko, španělsko atd) vůbec nechce
Wasaku
před 5 lety
@Georg ~ Dobrý den, před pár lety jsme byli v Sunrise, hotel byl skvělý. Pro nejlepší šnorchlování jsme chodili vlevo od hotelu cca 300 - 500 metrů, bylo parádní.
před 5 lety
moc se mi líbí rady cestovatelů do egypta.opravdu je podle mého názoru nejlepší na šnorchlování marsha alam.smutné je že korály si egyptané ničí sami,těmi výlety lodí.připlouvají ke korálům každý den,až 12lodí a tím vše narušují a tim i ostatni živočichové a korály umírají.do egypta lítame každý rok.miluji tuto zemi. nikde neuvidíte ten nadherny podmořsky svět na vlastni oči.
Wincenzzo
stálý člen stálý člen /
stálý člen stálý člen / před 5 lety
před 5 lety
Z vlastni zkusenosti mohu doporucit, Co se tyce krasne ho snorchlovani, tyto hotely v MarsaAlamensee, Concorde Moreen, Fantazia, ShamsAlam(to je absolutni spicka), hotely v soustaveMadinatCoraya... tam vsude je to parada🏝️🏝️🏝️
čerstvá příchozí čerstvá příchozí / před 5 lety
před 5 lety
Tak letos jsme byli v hotelu Aurora Bay a tam už nikdy více. Hotel dobrá trojka, stále se opakující jídlo, ale krásné, čisté bazény a hodně zeleně. Usměvavý a milý personál. To vše by ještě šlo. Ale moře nic moc. Je to dost hluboká zátoka, vhodná pro neplavce, malé děti a staré lidi. Podmořský život je bída. Sice je tam pár želv, ale šnorchlovat se dá jen brzy ráno, kdy není zakalená voda. Byli jsme velmi zklamaní. Je to nejhorší místo na šnorchlování ze všech míst, které jsem doposud navštívila.
VěrkaS
před 5 lety
Pokud jste nenároční na hotel, pak krásný korál s přímým přístupem do vody má hotel Pensee.
VěrkaS
před 5 lety
Byli jsme v Malikii poprvé letos tj. o Velikonocích 2019, super šnorchlování a v hotelu všechno na 1*. Podle těch, kteří tam jezdí opakovaně, se vše hodně zlepšilo.
Jirka2
nový člen nový člen / před 4 lety
před 4 lety
@Iveta7824 ~
Ano, musím souhlasit, Prima Life je výborná, líbí se nám tam snad vše a každý rok se vracíme.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů