Příspěvky v diskuzích uživatele Sovice

Příspěvky v diskuzích uživatele Sovice

výběr zavazadel při odbavení přes check-in.

Zdravím,
chtěla jsem se zeptat jestli je možné nejprve si zakoupit letenky a následně při odbavení přes check-in si mohu dokoupit zavazadla. Nevím totiž jak velké zavazadlo budu potřebovat a cenový rozdíl je značný. Tak jsem si chtěla koupit jen letenku a následně dokoupit zavazadla. Nevím jestli v tom není nějaká záludnost. Děkuji za informaci.
(před rokem)
Aerolinky
Sovice

Koronavirus - Rušíte už i letní dovolenou?

@Oldass ~ Zdravím Vás, dnes bychom se měli vracet z dovolené v Egyptě, ale zatím jsme neobdrželi ani informaci, že se zájezd neuskuteční, žádný voucher, ani žádný email. Jen paní v CK nám řekla, že musíme být trpěliví. No co nám asi zbývá, že.
(před 4 lety)
Ostatní
Gustavo-Woltmann

Koronavirus - Rušíte už i letní dovolenou?

@Mia07 ~ Tak to jste šťastná žena, my jsme měli odletět s Blue Stylem do Egypta 6. května a do současné doby se nám nikdo neozval, nic nenapsal, nic neposlal a na emaily nereagují. V kanceláři nám řekli, že toho mají moc, že musíme vydržet.
(před 4 lety)
Ostatní
Gustavo-Woltmann

Pantour s.r.o

@Jarmila66 ~ Zdravím ještě jednou, zapomněla jsem dodat, že to nebyl žádný levný zájezd. Jednání zástupců CK Pantour bylo zcela neprofesionální.
(před 4 lety)
Cestovní kanceláře
DanaDianaNoymi

Koronavirus - Rušíte už i letní dovolenou?

@Ludmila1 ~ Pokud jsem to dobře poslouchala, tak včera v noci sněmovna schválila předložený návrh vlády pro cestovky a kanceláře. Z toho je jasné, že peníze neuvidíme dříve jak příští rok v září, pokud teda nespadáte do některé kategorie výjimek,což většina z nás není. Pokud dostojí cestovky svým novým závazkům, tak bychom si mohli do srpna 2021 vybrat dovolenou nebo pokud si nic neobjednáme, tak pak by nám měla být navrácena částka, kterou jsme uhradili na letošní dovču včetně pojištění i parkování. Je neuvěřitelné, jak snadno lze změnit některé ustanovení zákona. No uvidíme.
(před 4 lety)
Ostatní
Gustavo-Woltmann

Pantour s.r.o

@Jarmila66 ~ Já bych CK Pantour už nejela nikdy nikam a napíšu Vám proč. V lednu 2016 jsem si zakoupila zájezd do Řecka od 2.7.2016 do 9.7.2016 na ostrov Kréta – Agios Nikolaos do SANTA MARINA HOTELU +++. Záměrně jsem si vybrala místo pobytu již v lednu 2016, neboť můj jediný požadavek byl, abychom měli pokoj v hotelu, kde budeme mít ALL INCLUSIVE. Po přečtení některých recenzí na ubytování jsem se raději telefonicky informovala přímo v cestovní kanceláři Pantour, zda-li budu mít pokoj v hlavní budově a ne ve vedlejší části hotelu, který je součástí hotelového komplexu a nachází se přes ulici (informace z recenzí). Pracovnicí jsem byla ujištěna, že pokud mám ve smlouvě napsáno SANTA MARINA HOTEL znamená to hlavní budova, jinak se píše jen SANTA MARINA. Vysvětlení se mi zdálo být logické. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když po příjezdu nás chtěli ubytovat ve vedlejším „hotelu“ – což byla ubytovna. Protože jsem se s paní na recepci nemohla domluvit, zavolala jsem delegátce, která nám byla uvedena v propozicích z letiště. Moje překvapení nebralo konce, protože delegátka mi sdělila, že nemá na starosti tento „hotel“, ale zároveň ani neví kdo jej na starosti má. Po ubytování na pokoji ve vedlejší budově, jsem si šla umýt ruce a v „koupelně“ při puštění vody upadl kohoutek a voda začala stříkat na všechny strany, tudíž i na mne. Schůzka s delegátkou se žádná po celou dobu pobytu nekonala, nikdo nepřišel, nikdo se neozval a nikdo nic neřešil. Žádná jiná česká cestovka tam neměla zastoupení. Při reklamaci zájezdu mi bylo sděleno, že jsem měla postupovat dle pokynů, avšak v tomto hotelu nebyl nikdo s kým bych mohla moje závady probrat, vůbec žádné informace v češtině, žádná kniha výletů , žádný delegát vůbec nikdo a dokonce na nás zapomněli i s odjezdem. To byla teda „dovolená“ zkrátka nemohli jsme se dočkat toho až přistaneme na letišti v Praze. Při reklamaci se snažili ze mně udělat debila, který neumí telefonovat.
(před 4 lety)
Cestovní kanceláře
DanaDianaNoymi

Koronavir dovolená Hurghada

@Terča ~ Zdravím, tomu teda nějak moc nerozumím. Zájezd se přeci neuskuteční ze strany cestovky, tak proč by Vám neměla cestovka vracet celou částku? Proto jsou cestovky přeci pojištěny proti úpadku. Cestovní kanceláře zrušením dotčeného zájezdu musí vrátit zákazníkům celou zaplacenou cenu bez storno poplatků a uzavřením smlouvy o zájezdu ve smyslu zákona 89/2012 Občanského zákoníku v platném znění, máte právo dle § 2535 odstoupit od smlouvy před zahájením zájezdu bez zaplacení odstupného, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. V tomto případě máte právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nemáte však právo na náhradu škody. Je celosvětová Pandemie, nevím co je ještě jasnější překážka. Já řeším obdobný problém. Cestovky to zatím zkoušejí. Držím palce a dejte vědět. Já se taky podělím o další komunikaci s CK
(před 4 lety)
Země
screamingpoet

Koronavir dovolená Hurghada

@Tomš ~ Zdravím Vás Tomáši, chtěla jsem se zeptat, jestli Vám započítali i parkování a víza do storno poplatku a pojištění jste musel zaplatit v plné výši? Děkuji za odpověď
(před 4 lety)
Země
screamingpoet

Koronavir dovolená Hurghada

@drahomira2 ~ Zdravím, já jsem také stornovala zájezd do Egypta přes Blue Style z důvodu celosvětové pandemie a oni poslali vypočtené storno, ale protože jsem s tím nesouhlasila, tak zatím nenapsali nic. Do storna totiž započítali i parkování na letišti? a víza do Egypta?. Pojištění od ERV se nevrací vůbec, snad by měli alespoň nějakou alikvotní část. Určitě je to ve všeobecných podmínkách, ale kdo je čte?, že. Takže já taky čekám na vyjádření, stejně nám nic jiného nezbývá.
(před 4 lety)
Země
screamingpoet