Bulharsko od 2 607 Kč
Zobrazit zájezdy

Koronavirus - doplatit zájezd do Bulharska?

Vloženo: 4. května 2020
Poslední příspěvek: 24. května 2020
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
miloslava55
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
miloslava55
Dobrý den. Máme problém. Máme zaplacený zájezd do Bulharska v termínu 2.6. do 9.6 2020. Nevíme vůbec,co dělat. Po mém dotazu, jestli by nám změnili termín na červenec,bylo nám sděleno, že bychom si museli doplatit cca 6000kč. Moc jsme se na dovolenou těšili. Manželovi je již přes sedmdesát let a já se starám o svou maminku,která je na vozíku. Potřebujeme trochu přijít na jiné myšlenky a tak se nám to vše zhroutilo....

Odpovědi 11 odpovědí

Jitka_V
stálá členka stálá členka /
Jitka_V
stálá členka stálá členka / před 4 lety
Jitka_V
před 4 lety
@miloslava55 ~ od koho to máte?
miloslava55
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
miloslava55
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
miloslava55
před 4 lety
@Jitka_V ~ Vyjednávala jsem přes Invia,ale pořadatel je Cˇedok
Arne1
legenda legenda /
Arne1
legenda legenda / před 4 lety
Arne1
před 4 lety
Divné. Solidní cestovky právě automaticky stornovaly zájezdy s odletem před 15. červnem. Ale jak se tak dívám na web Čedoku, tak nějaké viditelné informace o současné situaci tam nemají. Asi bych žhavil telefoun. A příště....
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 4 lety
Sally
před 4 lety
My máme přímo přes ČEDOK, zaplaceno a doplaceno už v lednu do Slovinska. Kontaktoval jsem prvně "mou" operátorku se kterou jsme dovolenou sjednávali a nic. V pondělí 4. přes kontaktní formulář a nic, měli by tedy snad do 2 dnů (končí dnes) odpovědět. Máme jet 15. června, ale zatím se nic neděje. Problém je v tom, že nemůžeme brát cokoli, protože máme vlastní dopravu a jedeme s dvouma jorkšírkama.
Tak uvidíme.
Lenči
legenda legenda /
Lenči
legenda legenda / před 4 lety
Lenči
před 4 lety
My měli dovolenou objednanou přes Invii od CK Aeolus. V našem případě hrál kromě koronaviru roli i krach této cestovky. Jak řešit vrácení peněz bylo náročné. Ti klienti, kteří měli objednané zájezdy měli možnost zájezd stornovat nebo vzít voucher. Opravdu si cením CK Aeolus, která pravdivě podala přes FB informace a těch jsem využila. Prvně jsem zkoušela získat informace a peníze zpět přes insolvenčního správce, nakonec jsem od toho upustila. Už jsem neřešila nabídku od Invie na voucher (která mi nepodala pravdivé informace) a díky zprávy od CK Aeolus podala oznámení o škodné události u pojišťovny, u které byla CK Aeolus pojištěna proti úpadku. Oznámení o škodné události jsem podala přes webovou stránku slovenské Allianz pojišťovny. Ještě mi napsali o doplnění dokladů o zaplacení a bylo to. Rychle, ochotně a bezproblémově. Invie mi totiž řekla, že pokud budu přes Allianz požadovat peníze zpět, musím doplatit do 100%, což pravda nebyla. Chtěli, ať využiji voucher. Invia akorát vyplatí na základě mé žádosti cestovní pojištění u AXY. No další dobrá zkušenost.
Přesně za měsíc už bychom byli v Parze. Těšili jsme se moc, ale musíme vydržet. Pokud se bude vše dobře vyvíjet, tak snad v září. Uvidíme.
Gitka
nová členka nová členka /
Gitka
nová členka nová členka / před 4 lety
Gitka
před 4 lety
@miloslava55 ~ dobrý večer, taky jsem měla letět 12.6.2020 do Bulharska, ale nebude to možné. Cestovka mi již vystavila poukaz na celou částku, tento poukaz je platný do 31.10.2021. Pokud je Vám víc než 65 let, manželovi je 70, tak Vám cestovka peníze zadržovat nesmí, musí Vám je vrátit v plné výši. Je to uzákoněno.
OP
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
OP
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
OP
před 4 lety
@Arne1 ~ Čedok (Bulharsko)… trochu zklamání nad jednáním této cestovky. Mám zaplacenou zálohu 24 000 Kč. Chtěl jsem stornovat 70 dní před odjezdem (21.7. 2020) a naúčtovali mě storno poplatky ve výši 26 000 Kč. V odpovědi jsem požádal o vystavení alespoň nějakého poukazu (voucher) v hodnotě zálohy, jak doporučuje Ministerstvo pro místní rozvoj, zatím se neozvali. Běží mi čas pro zaplacení doplatku cca 1600 Kč, nebo budu muset zaplatit celou částku … . Jak říkám jsem docela zklamán jednáním od tak zavedené CK
Mia07
věrná členka věrná členka /
Mia07
věrná členka věrná členka / před 4 lety
Mia07
před 4 lety
@OP ~ mám stejnou zkušenost ohledně Čedoku. Zaplaceno 11 tis. Storno vypočítáno na 35 tis ( cena celého zájezdu) . A to máme víc jak 90 dní do odletu. S Čedokem už nikdy víc.
Gitka
nová členka nová členka /
Gitka
nová členka nová členka / před 4 lety
Gitka
před 4 lety
@Mia07 ~ já bych nic nerušila. Hranice jsou přece pořád uzavřené. Cestovka tím pádem bude muset dodržet podmínky stejně jako ostatní, tak jak vláda nařídila. Pokud sama stornujete zájezd 90 dní před odletem může CK postupovat dle smluvních podmínek a Čedok je měl odjakživa z pr....
Lucas_kladno
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Lucas_kladno
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
Lucas_kladno
před 4 lety
@Lenči ~ .a už jste obdrželi peníze zpět ??? Mám to podobné, zatím od Allianz nic nedorazilo. A na stránkách píší že je škodná událost v likvidaci.
Díky
Andrej
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
Andrej
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 4 lety
Andrej
před 4 lety
@Lucas_kladno ~
Ja myslim,ze to trva. Pokud CK zkrachuje, do cca trictvrte roku se maji prihlasit vsichni cestujici a pak se teprve zacne vyplacet. Takto to tedy byvalo u jinych CK,ktere padly.

Příspěvky do diskuze mohou přidávat pouze přihlášení uživatelé

Přihlaste se nebo si vytvořte profil ve formuláři níže. Stačí napsat Váš příspěvek a zadat e-mailovou adresu pod kterou se chcete registrovat. Následně Vám pošleme na e-mail potvrzovací odkaz, kterým registraci dokončíte.

Vložit odpověď

    Odesláním formuláře jsem srozuměn(a) s informacemi o zpracování osobních údajů