Lago di Garda od 1 280 Kč
Zobrazit zájezdy

Lago di Garda na kole

Vloženo: 29. května 2019
Poslední příspěvek: 29. července 2020
nová členka nová členka /
MartaN
nová členka nová členka / před 5 lety
MartaN
Jezero Lago di Garda na kole, poraďte prosím trasy. Slyšela jsem, že je to oblast vhodná pro cyklovýlety. Přítel jezdí na kole hodně, já jsem spíš amatér, je tam vhodná cyklostezka i pro mě?

Odpovědi 4 odpovědi

Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce /
Kristýna
Cestoporadce Cestoporadce / před 5 lety
Kristýna
před 5 lety
@MartaN ~ Zdravím,
Cyklostezek v okolí jezera Lago di Garda je opravdu mnoho, vybrat si můžete od těch méně náročných až po velmi obtížné pro zkušené bikery.
Na této stránce zde najdete velký přehled těch hlavních cyklostezek v okolí jezera. Jsou mimo jiné rozděleny i podle náročnosti.
Osobně můžu doporučit okruh okolo menšího jezera Lago di Ledro, které leží nedaleko Gardy. Trasa měří 10 km a je poměrně nenáročná. Odměnou Vám bude koupání v naprosto křišťálové vodě a výhledy do hor.
Také omrkněte nový úsek cyklostezky vedoucí z Limone sul Garda bezprostředně kolem vody, který byl dostavěn v loňském roce a měří zatím pouhé 2 km. V budoucnu by se tato stezka měla nadále rozšiřovat až na 140 km dlouhou dechberoucí cyklostezku.
vysma
čerstvý příchozí čerstvý příchozí /
vysma
čerstvý příchozí čerstvý příchozí / před 5 lety
vysma
před 5 lety
@MartaN ~ Našla jsem hned několik zajímavých článků o různých trasách do Itálie, ale raději bych si vyslechla něčí doporučení. Autem do Itálie bych se nejraději vydala přes Německo, protože bydlím u Plzně.
Sally
legenda legenda /
Sally
legenda legenda / před 5 lety
Sally
před 5 lety