Klient nedoporučuje

Lokalita krásná, ale chamtivost českého provozovatele bezmezná

Lokalita krásná, ale chamtivost českého provozovatele bezmezná

10%Špatné

Pobyt u těchto českých provozovatelů nedoporučuji!

Komentáře ostatních návštěvníků (např. na booking.com, google) o stavu penzionu jsou pravdivé, proto vás nesmí překvapit, že se např. nezavřete na záchodě, jehož rozbité dveře vedou přímo do obýváku s kuchyní, kde může další osazenstvo poslouchat vaše výkony. To samé platí o většině dveří pokoje č. 32 vedlejší budovy penzionu Lindbichler, do kterého jsme se na 2 povánoční dny přihlásily 3 rodiny a společně zde za 2 noci udělali pronajímatelům, které zastupuje paní Monika Ničová, základní tržbu ve výši 30.000 Kč, tedy cca 1.180 EUR (ubytování a strava). Jedna rodina pro nemoc nepřijela, storno bylo 100 %. Paní Ničová se správně vyjádřila, že nebudou nikoho dotovat. Získala tak pohodlně 200 EUR za 1 dospělou osobu a 1 dítě a nemusela se starat o úklid prostor, ložní prádlo atd., což zmiňuji pouze v kontextu dalších událostí.

Má 4 členná rodina vstoupila 26.12. do nevytopeného apartmánu, ve kterém personál zapomněl zapnout topení. Za tuto chybu se paní Ničová omluvila (to nás alespoň zahřálo u srdce). Následně v nočních hodinách vypadl kotel úplně a celý následující den byla v apartmánu zima. Ráno v 8 se děti převlékaly na snídani a drkotaly jim zuby. Topení se po několika urgencích zavlažilo v cca 14 hod. odpoledne a než se apartmán vytopil na 18 stupňů, bylo 17 hod. Tuto technickou závadu označila paní Ničová jako za věc, která se stává a že je běžné, že se v penzionech přes den zavlažuje na 16-18 stupňů (???). Takže asi předpokládá, že hosté utrácí své peníze za zimní dovolenou s vědomím, že budou odpočívat na pokojích v bundách nebo půjdou povinně na svah (a po příchodu zůstanou v lyžařských kombinézách). Když jsme následující den dopláceli zálohu, vyžadovali jsme po paní Ničové návrh kompenzace za narušenou dovolenou, při které jsme místo odpočinku a relaxace řešili nepřijatelné podmínky pobytu (za 2 noci jsme v rámci ubytování zaplatili bez jídla asi 8.000 Kč a po většinu času byla v apartmánu zima). Kompenzaci jsme po dlouhém vyjednávání nedostali žádnou, ale dozvěděli jsme se mj., že když byla sněhová bouře a vypadl kotel na 2 dny, NIKDO kompenzaci nepožadoval (pak kdo koho dotuje, že, paní Ničová?), že náklady na energie dělají z celého pobytu 2 % (to zní skoro jako zázrak), a že pán na vedlejším pokoji říkal, že bylo chladno, ale dalo se to vydržet.

Bohužel, chamtivost a hloupost, kterou pronajímatel skrze svou zástupkyni paní Ničovou prezentuje, potvrzuje slova jednoho z předchozích hostů, že tady nikdo nepotřebuje, abyste se vraceli. Stačí vás podojit jednou. A víte, proč personál v rakouských alpách mluví sotva česky? Ze stejného důvodu, proč nejdou v pokojích zavírat dveře. Stálo by to peníze!

Závěrem jsme se shodli na tom, že nikdo z nás již tento komplex penzionů (Lindbichler, Inge a Stoder), který spravuje vychytralý Čecháček, nenavštíví. Ani třetí rodina, která v hlavní budově běhala za stejné peníze v krátkých rukávech. Příště raději podpoříme poctivé místní provozovatele.

Termín dovolené s přáteli: prosinec 2022

Hodnocení
  • 10% Spokojenost / cena
  • 60% Pokoj
  • 60% Úklid
  • 20% Služby
  • 80% Lokalita
  • 20% Vybavení
Strava
  • 50% Dobrá
Užitečné?Užitečná recenze?AnoAno (0)/NeNe (0)

Další recenze naleznete na


Zájezdy a ubytování do penzionu Penzion Lindbichler nabízí


Může Vás zajímat